فناوری E-Color اینفینیکس امکان تحول رنگ پنل پشتی گوشی را فراهم می‌کند

فناوری E-Color اینفینیکس امکان تغییر رنگ پنل پشتی گوشی را فراهم می‌کند


در کنگره جهانی موبایل نسخه گسترش یافتهتری از فناوری E-Color اینفینیکس به نمایش گذاشته شده که به کاربران اجازه می‌دهد تا بتوانند رنگ پنل پشتی گوشی خود را به راحتی تحول دهند. اینفینکس از این فناوری در نمایشگاه CES رونمایی کرده می بود.

به نقل از سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، فناوری  E-Color Shift توسط اینفینکس در کنگره جهانی موبایل امسال با قابلیت‌های گسترش یافتهتر اراعه شد که می‌تواند در پنل‌های پشتی گوشی مورد منفعت گیری قرار بگیرد. این شرکت جوهر الکترونیکی  Prism 3 را برای تحول الگوهای رنگی در پنل پشتی تلفنها مورد منفعت گیری قرار می‌دهد. امکان منفعت گیری از جوهر رنگی در دستگاه‌های کتابخوان وجود دارد و زیاد کارآمد خواهد می بود. چون تنها با منفعت گیری از برق می‌توان برای تحول رنگ و الگوها عمل کرد. بعد از تنظیم الگوی تازه دیگر نیازی به مصرف برق در این جوهر نخواهد می بود.

ادامه مطلب
موشک آریان ۶ آژانس فضایی اروپا برای پرتاب آماده است

مطابق گزارشی که تک کرانچ در این مورد انتشار کرده است، در کنکور جهانی موبایل امسال فناوری توسط اینفینکس به نمایش گذاشته شد. نسخه پیشرفته این فناوری که امسال از آن رونمایی شده است امکان انتخاب رنگ‌های بیشتری را به کاربران خواهد داد. این چنین با پشتیبانی تقسیم کردن پنل پشتی به پخش‌های جداگانه می‌توان به طور مجزا رنگ هر تکه را تحول داده و آن را کنترل کرد.

با منفعت گیری از فناوری تازه اینفینیکس میتوان انیمیشن‌ها و الگوهای مختلفی را در پنل پشتی گوشی بارگذاری کرد. علاوه بر آن از طریق یک اپلیکیشن امکان کنترل رنگ‌های پنل پشتی وجود دارد و کاربران می‌توانند رنگ‌ها و تنظیمات مربوط به کنترل را از این طریق انجام بدهند. رنگ‌های  E-Color تنها به طور پیکسل‌های مربعی یا مستطیلی نبوده و امکان تنظیم آن به طور نواری نیز وجود دارد. این شرکت تصمیم دارد ‌ناحیه های قابل کنترل رنگ‌ها را به ۶۰ عدد افزایش داده و امکان شخصی سازی آن با منفعت گیری از انیمیشن‌های گوناگون را توسط کاربران فراهم کند.

ادامه مطلب
گسترش آیفون تاشدنی توسط اپل به تعلیق درآمد
آخرین مطالب



منبع

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها