ایلان ماسک ایده حذف تعداد ری‌پست‌ها و لایک‌های پست‌های ایکس را نقل کرد

ایکس


ایلان ماسک از زمان خرید توییتر که یقیناً زمان‌ها است ایکس نامیده می‌بشود، تغییرات بسیاری در این شبکه اجتماعی اعمال کرده است. اکنون مالک ایکس از گمان حذف تعداد ری‌پست‌ها و لایک‌های پست‌های این شبکه اجتماعی خبر داده است.

به گزارش رویترز، ایلان ماسک در جریان سخن بگویید در کنفرانس تکنولوژی، رسانه و مخابرات مورگان استنلی این چنین ایده‌ای را نقل کرده است. به نظر می‌رسد در آینده در تایم‌لاین کاربران خبری از تعداد لایک‌ها و ری‌پست‌ها نباشد، هرچند انگارً با انتخاب هر پست، این اعداد به نمایش گذاشته خواهد شد.

ایلان ماسک علاوه بر کنفرانس مورگان استنلی، در پستی مجدد به این چنین تغییری اشاره کرده است. به حرف های مالک ایکس، در آینده در تایم‌لاین تنها تعداد نمایش پست‌ها قابل مشاهده خواهد می بود و این آمار می‌تواند تا حدودی نشان‌دهنده دیگر آمارها و کارکرد کلی پست‌ها هم باشد.

ادامه مطلب
برنامه معارفه محصولات سامسونگ برای ادامه 2024 و اغاز 2025 لو رفت_رنگو

دریافت مجوز انتقال پول توسط ایکس

در کنار ایده حذف تعداد لایک‌ها، ایلان ماسک از گمان دریافت مجوز انتقال پول توسط ایکس در نیویورک و کالیفرنیا خبر داده است. درصورتی‌که ایکس بتواند این چنین مجوزی را دریافت کند، باید در آینده چشم به راه افزودن قابلیت انتقال پول و پرداخت درون این شبکه اجتماعی باشیم. یقیناً ایکس برای این که بتواند این قابلیت را به‌طور گسترده اراعه کند، باید در هر ایالت و کشوری مجوز بگیرد.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
کش بک منکس چیست؟

ایکس در قبل موفق به کسب این مجوز در برخی ایالت‌های آمریکا ازجمله پنسیلوانیا و یوتا شده می بود، اما به حرف های ایلان ماسک، نیویورک و کالیفرنیا از اهمیت بالایی برخوردارند. مطابق ادعای ماسک، این مجوز ماه آینده در کالیفرنیا و چند ماه دیگر در نیویورک صادر خواهد شد.

ایلان ماسک زمان‌ها است ایده اپلیکیشن همه‌چیز را جستوجو می‌کند و می‌خواهد ایکس را به برنامه‌ای شبیه وی‌چت در چین تبدیل کند. اکنون با دریافت مجوزهای انتقال پول، می‌تواند ایکس را به درگاهی برای انتقال پول تبدیل کند و یک قدم به هدفش نزدیک‌تر بشود.





منبع

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها