زاکربرگ هدست خود را بهتر از اپل ویژن پرو می‌داند

زاکربرگ هدست خود را بهتر از اپل ویژن پرو می‌داند


مارک زاکربرگ موسس متا در ویدیویی در اینستاگرام ضمن اظهار نظر خود در رابطه هدست حقیقت ترکیبی اپل به نام ویژن پرو خبرداد هدست ساخت شرکت متا به نام کوئست ۳ از هر نظر از هدست اپل بهتر است.

به نقل از سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، در حالی که هدست حقیقت ترکیبی اپل به گفتن محصول تازه این شرکت دارای صفحه نمایش خیره کننده و طراحی شیک است و توانسته دنیا را به خود خیره کند اما تا این مدت همه آن را به گفتن بهترین هدست حاضر در بازار نمی‌دانند.

یکی از بزرگترین رقبای اپل در این عرصه شرکت متا و مدیرعامل آن مارک زاکربرگ است که بعد از اراعه هدست اپل انتقاداتی را به این دستگاه داخل کرده است. وی خبرداد به باور وی هدست حقیقت ترکیبی کوئست ۳ که توسط متا گسترش یافته از هدست اپل زیاد بهتر است.

ادامه مطلب
آموزش ربات‌ها با پشتیبانی هدست ویژن پرو اپل_رنگو

زاکربرگ در ویدیویی که اخیراً در اینستاگرام انتشار کرده نظر خود را در رابطه ویژن پرو بعد از امتحان این هدست اظهار کرده است. این چنین ویدیوی مورد نظر را با منفعت گیری از قابلیت ضبط ویدیوی هدست متا انجام داده که می‌توان با پشتیبانی آن دنیای واقعی را به طور رنگی و از طریق دوربین هدست مشاهده کرد. وی بعد از منفعت گیری از هدست حقیقت ترکیبی اپل خبرداد هدست کوئست ۳ قیمت خرید بیشتری داشته و نسبت به اپل بهتر است.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
طی دهه‌های قبل حجم مغز انسان رو به افزایش بوده است_رنگو

وی در این ویدیو صراحتا می‌گوید کوئست ۳ از نظر کارکرد در جنبه‌های گوناگون از راحتی تا حرکت کردن و یا تهیه محتوا بهتر از ویژن پرو بوده و این نوشته علتشگفتی وی شده است. این چنین زاکربرگ حرف های است فکر می‌کند قیمت خرید کوئست ۳ زیاد زیاد تر است. قیمت آن تقریبا یک هفتم ویژن پرو است. این چنین بعد از امتحان کردن ویژن پرو مارک زاکربرگ خبرداد حس می‌کند در موارد مربوط به حقیقت ترکیبی نیز هدست متا کارکرد بهتری داشته است.

زاکربرگ در این ویدیو ضمن تمجید از کنترل کننده‌های دقیق کوئست ۳ خبرداد این قابلیت‌ها برای اجرای بازی‌ها عالی عمل می‌کنند و می‌توانند نسبت به ویژن پرو که متکی بر ردیابی دستی و کنترل صوتی است کارکرد سطح بالاتری داشته باشند.



منبع

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها