پنتاگون می‌گوید مدرکی مبنی بر وجود فرازمینی‌ها یافت نشده است

پنتاگون می‌گوید مدرکی مبنی بر وجود فرازمینی‌ها یافت نشده است


پنتاگون در گزارش تازه خود می‌گوید در گزارش‌های قدیمی هیچ مدرکی مبنی بر وجود حیات فرازمینی وجود نداشته است.

به نقل از سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، پنتاگون در گزارش تازه خود معتقد است باور عموم مبنی بر نهان کردن اطلاعاتی در رابطه اشیای پرنده ناشناس هم چنان ادامه خواهد داشت. این باور عموم سال ۱۹۶۰ و در زمان آزمایش مخفی هواپیماهای جاسوسی پیشرفته تشکیل شد. اما تا بحال پرواز پهپادهای دولتی انواع ماهواره‌ها و یا بالن‌های هواشناسی نیز به مشاهدات غیر معمول منجر شده است. در گزارش تازه از سوی پنتاگون نیز اظهار شد این مشاهدات هیچ کدام به فضاپیماهای بیگانه متعلق نبوده است. در این گزارش مدرکی مبنی بر نهان کردن دولت از دانش فناوری فرازمینی وجود نداشته و مدرکی نیز مبنی بر مشاهده یوفوها و بازدید بیگانگان از زمین وجود ندارد. این سند در ۶۳ صفحه انتشار شده و یکی از گسترده‌ترین رد ادعایی است که در سال‌های تازه برای مقابله با این ادعا توسط پنتاگون صادر شده است. یقیناً به علت تشکیل بی‌اعتمادی گسترده نمی‌توان این گزارش را برای آرام کردن وسواس تشکیل شده نسبت به بیگانگان مناسب در نظر گرفت.

ادامه مطلب
اهمیت نگه داری کارکنان؛ ۱۰ عاملی که کمکتان می‌کند

پاتریک رایدر سخنگوی وزارت دفاع در این مورد می‌گوید: نگاه پنتاگون به این گزارش به طور باز و بدون پیش قضاوت بوده و هیچگونه مدرکی در حمایتاز ادعاهای حاضر از جمله برنامه‌های مخفی یا فناوری نهان بیگانگان اشکار نشده است.

با وجود ادعای دانشمندان و محققین جدا گانه در رابطه توضیح مربوط به مات نوری اتفاق‌های آب و هوایی هواپیماهای بدون سرنشین یا بالن‌های علمی به گفتن دلایل منطقی تا این مدت این موارد به گفتن حوادث غیر قابل توضیح در نظر گرفته شده علترشد تئوری‌های توطئه شده اند. یقیناً این گزارش سخن آخر نبوده و پنتاگون گزارش دومی را انتشار کرده که در آن طی دستوری از تیم ملی خارج کردن اسناد بیشتری را از حالت محرمانه خواست می‌کند. ناسا و آژانس‌های اطلاعاتی ایالات متحده برای جمع آوری داده‌های جامع‌تر در رابطه مشاهده غیرقابل توضیح راه‌های جدیدی را امتحان می‌کنند.

ادامه مطلب
چطور به رئیسمان بگوییم حجم کارمان زیاد است؟
آخرین مطالب



منبع

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها