امکان دانلود مستقیم اپ‌های iOS از وب سایت گسترش دهندگان ممکن شد

امکان دانلود مستقیم اپ‌های iOS از وب سایت توسعه دهندگان ممکن شد


اپل طی خبری خبرداد گسترش دهندگان اتحادیه اروپایی به زودی امکان توزیع اپ‌ها را به طور مستقیم از طریق وب سایت خود خواهند داشت.

به نقل از سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اپل در یک گزارش خبری خبرداد به زودی گسترش دهندگان اتحادیه اروپا تغییراتی را در عرصه توزیع اپ‌های خود در اختیار خواهند داشت. این شرکت خبرداد گسترش دهندگان کشورهای اروپایی اکنون می‌توانند اپ‌ها را از وب سایت‌های خود به طور مستقیم در اختیار کاربران قرار دهند. این چنین این شرکت برای پرداخت‌های جانشین در درون برنامه‌ها تغییرات و راه حلهای پرداخت فرد دیگر را طراحی کرده است.

این شرکت هفته قبل آپدیت تازه iOS را انتشار کرد که در آن امکان منفعت گیری از اپ استورهای جانشین وجود دارد. سپس در پیامی خبرداد فروشگاه‌های اپلیکیشن شخص ثالث امکان اراعه اپ‌های خاص خودشان را به کاربران خواهند داشت. به این علت گسترش دهندگان به زودی می توانند اپ ها را به طور مستقیم و از وب سایت خود یا فروشگاه اختصاصی خود در اختیار کاربران قرار دهند. یقیناً گسترش دهندگان برای این کار باید شرایط اپل از قبیل عضویت ۲ ساله به طور متوالی در برنامه گسترش دهندگان و یا داشتن یک برنامه با مقدار حداقل یک میلیون دانلود در اتحادیه اروپا را داشته باشند.

ادامه مطلب
جزئیات تازه هدست Mirror Lake متا شباهت آن را به اپل ویژن پرو مشخص می کند

اپلیکیشن‌های مربوط به این گسترش دهندگان باید پیش نیازهایی از قبیل تایید صحت برنامه‌ها توسط اپل پیش از توزیع را دریافت کرده باشند. طراحی تبلیغات پرداخت‌های درون برنامه تخفیف‌ها و موارد دیگر در زمان هدایت کاربران به وب سایت شخصی و با مقصد تکمیل تراکنش‌ها توسط خود گسترش دهندگان انجام خواهد شد. این چنین این گسترش دهندگان می‌توانند با دسترسی به چند API توزیع اپلیکیشن را با کارکردهای سیستم یکپارچه کرده و پشتیبان‌گیری یا بازیابی اطلاعات را با منفعت گیری از آنها انجام بدهند. این گسترش دهندگان می توانند از فصل بهار توزیع اپ ها را از طریق وب اغاز کنند. این ویژگی از طریق یک بروزرسانی در اختیار انها قرار میگیرد.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
به روز رسانی جدید اپل برای رفع مشکل داغ شدن بیش از اندازه آیفون ۱۵ منتشر شد



منبع

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها