شیائومی تصمیم دارد برند پوکو داخل بازار تبلت‌ها کند

شیائومی قصد دارد برند پوکو وارد بازار تبلت‌ها کند


شیائومی تصمیم دارد تبلت‌های با نام پوکو را نیز داخل بازار کرده و از این بعد باید چشم به راه اراعه این تبلت‌های ارزان قیمت باشیم.

به نقل از سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شیائومی بعد از وجود در بازار تبلت‌ها محصولاتی همانند ردمی و یا برند مهم خود ر ا به بازار اراعه کرده است. این کمپانی چینی تصمیم دارد به زودی تبلت‌های تازه با نام تجاری پوکو را نیز به این بازار اراعه کند. بدین ترتیب دامنه محصولات این شرکت افزایش اشکار کرده و تبلت پوکو با ویژگی‌های مناسب و قیمت مقرون به صرفه نیز در کنار دیگر محصولات قرار می‌گیرد.

مطابق گزارش انتشار شده توسط گیزموچاینا اخیراً یک تبلت از برند پوکو نیز در مرجع EEC اروپا با همین نام دیده شده و به گمان زیادً شیائومی تصمیم دارد تبلت‌های مختلفی را با همین سری به بازار اراعه کند. یقیناً در این گواهینامه تنها مدل دستگاه قابل مشاهده بوده و امکان دریافت جزئیات خاص در رابطه مشخصات دستگاه وجود ندارد. این نخستین بار است که برای این نام تجاری یک گواهی تبلت به گفتن پلتفرم صادر می‌بشود. یقیناً گمان دارد همانند برخی از تلفنهای هوشمند پوکو این تبلت در واقع نام متغیری از یک تبلت حاضر شیائومی یا ردمی باشد. به نظر می‌رسد برای این که در این مورد اطلاعات بیشتری کسب کنیم باید چشم به راه روشن شدن این نوشته باشیم.

ادامه مطلب
بهترین روش کسب درآمد دلاری در خانه با خرید شماره مجازی

اخیرا شیائومی تبلت پد ۶ اس پرو را به بازار اراعه کرده که با مشخصات پیشرفته توانست در بین کاربران مورد استقبال قرار بگیرد. به گمان زیادً تبلت پوکو نیز همراه با تعداد بسیاری از خصوصیات پد اس ۶ پرو اراعه خواهد شد.

شیائومی تبلت پد ۶ اس پرو را همراه با یک پنل ال سی دی به اندازه ۱۲.۴ اینچ و با نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز اراعه کرد. نمایشگر این دستگاه دارای فناوری دالبی ویژن بوده و از روشنایی ۹۰۰ نیت به همراه نرخ نمونه برداری لمسی ۲۴۰ هرتز حمایتمی‌کند. چیپست به کار رفته در این دستگاه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ است که به همراه رم نوع LPDDR5x و حافظه UFS 4.0 به بازار اراعه شد. این محصول با مجموعه دوربین عقب دوگانه ۵۰ مگاپیکسلی و ۲ مگاپیکسلی به همراه یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی در عرصه فیلمبرداری و عکسبرداری قابلیت‌های متنوعی را اراعه می‌کند.

ادامه مطلب
هزینه کاشت دندان جلو چطور تعیین می شود_رنگو



منبع

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها