این صفحه نمایش انرژی مورد نیاز خود را از خورشید می‌گیرد_رنگو

این صفحه نمایش انرژی مورد نیاز خود را از خورشید می‌گیرد


نوشته و ویرایش شده توسط مجله ی رنگو

صفحه نمایش تازه دارای نور بعد عرصه و پیش عرصه است با پشتیبانی این دو نور از تشکیل خستگی در چشم و یا افزایش روشنایی در محیط‌های روشن جلوگیری می‌کند.

به نقل از سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، حالت عادی صفحه نمایش‌های دارای نور بعد عرصه علتخستگی چشم شده و می‌تواند برای کاربران آزاردهنده باشد. اولین مانیتور تجهیزبه نور طبیعی در جهان در اکتبر سال قبل رونمایی شد که هیچگونه فشاری به چشم داخل نخواهد کرد. اکنون نسخه ارتقا یافته مانیتور با نام Eazeye Radiant ساخته شده و آماده ورود به بازار است. این دستگاه به گفتن اولین نمایشگاه قابل حمل شامل ال سی‌دی یا تی‌ال‌سی‌دی است. این بدین معنی است که مانیتور مورد نظر برای تشکیل عکس از نور پیش عرصه یا بعد عرصه پشتیبانی می‌گیرد مانیتورهای tl cd از نور طبیعی به گفتن منبع نور منفعت گیری کرده و در محیط‌های تاریک نیز نور بعد عرصه ال ای دی می‌تواند آن را همانند یک مانیتور عادی روشن کند.

ادامه مطلب
چیزهایی که باید درمورد رژیم گیاه‌خواری بدانید

بدین ترتیب منفعت گیری از مانیتور در خارج از منزل و در حالت قرار گرفته رو به نور خورشید مقدور است. این چنین در این حالت عکس روشن‌تر و قابل مشاهده‌تر نسبت به دیگر نمایشگرها با روشنایی استاندارد اراعه خواهد کرد. سازنده این مانیتور خبرداد مقدار مصرف انرژی در ماده مانیتور تازه نسبت به دستگاه‌های دارای اندازه شبیه نزدیک به ۷۰ درصد کمتر است و این چنین روشنایی حداکثری را برای مشاهده عکس فراهم می‌کند.

این مانیتور اکتبر سال قبل به گفتن اولین مانیتور با نور طبیعی در جهان رونمایی شد در آن زمان طراح آن به نام لوئیس وانگ یک دانش آموز دبیرستانی بوده است که تلاش کرد تا بتواند برای ساخت مانیتور ابداعی خود و اراعه آن به بازار یک تامین کننده مالی اشکار کند. دستگاه تازه ساخته شده می‌تواند به گفتن اولین مانیتور با نور طبیعی و قابل حمل در جهان به بازار اراعه بشود.

ادامه مطلب
گوشی‌های سری 13T شیائومی به طور رسمی در تاریخ ۴ مهر ماه معرفی می‌شوند
آخرین مطالب

دسته بندی مقالات

مقالات کسب وکار

مقالات تکنولوژی

مقالات آموزشی

سلامت و تندرستی



منبع

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها