گلکسی زد فولد ۶ به گمان زیادً اولین گوشی تاشو با فریم تیتانیومی خواهد بود_رنگو

گلکسی زد فولد 6 احتمالاً اولین گوشی تاشو با فریم تیتانیومی خواهد بود


نوشته و ویرایش شده توسط مجله ی رنگو

تا بحال هر سری از تلفنهای تاشوی سامسونگ با پیشرفت‌ و نوآوری‌ همراه بوده است، اکنون به‌نظر می‌رسد گلکسی زد فولد ۶ نیز این رویه را ادامه خواهد داد. بر پایه شایعه ها تازه، گمان دارد سامسونگ فریم گلکسی زد فولد ۶ را از جنس تیتانیوم بسازد؛ اگر این شایعه صحت داشته باشد، این گوشی اولین گوشی تاشویی خواهد می بود که این چنین فریمی دارد. پیش‌ازاین سامسونگ در گلکسی S24 اولترا از فریم تیتانیومی منفعت گیری کرده می بود.

بر پایه پست یک منبع آگاه به نام Tech Reve در ایکس، گوشی تاشوی آتی سامسونگ، یعنی گلکسی زد فولد ۶ به گمان زیادً فریم تیتانیومی خواهد داشت. نسبت استحکام به وزن تیتانیوم، این فلز را برای منفعت گیری در تلفنهای هوشمند زیاد مناسب کرده است. این چنین علاوه‌بر سبک‌بودن، تیتانیوم حس خوبی به کاربر زمان دردست‌داشتن گوشی می‌دهد.

ادامه مطلب
پروژه ذخیره‌سازی داده‌ها در آمریکا نمایشی است_رنگو

در تلفنهای تاشو، وزن مناسب همیشه دغدغه شرکت‌های سازنده و کاربران بوده است؛ از همین رو، این چنین فلز مقاومی می‌تواند برای فریم گلکسی زد فولد ۶ مناسب باشد و دوام آن را به مقدار قابل‌توجهی بهبود ببخشد.

گلکسی زد فولد ۶ با فریم تیتانیومی

سامسونگ انگارً تصمیم دارد پرچمدار گوشی تاشو خود را به گلکسی S24 اولترا همانند کند؛ چراکه علاوه‌بر فریم تیتانیومی احتمالی، بر پایه رندرهای افشا شده باید انتظار یک گوشی با زاویه تیزتر و جعبه‌ای داشته باشیم، یعنی تقریباً ظاهری شبیه گلکسی S24 اولترا خواهد داشت.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
What taxpayers need to know about making 2022 estimated tax payments Internal Revenue Service

یقیناً سامسونگ فقطً به تحول ظاهر این گوشی اکتفا نکرده است. گمان دارد این گوشی تاشو به بهترین پردازنده جاری کوالکام یعنی اسنپدراگون ۸ نسل ۳ تجهیزباشد؛ این چنین سیستم خنک‌کننده عالی، لؤلای بازطراحی‌شده برای کارکرد نرم‌تر، محافظ گوریلا مقاوم‌تر و باتری بزرگ‌تر از ارتقاهای احتمالی این گوشی خواهد می بود.

سامسونگ تا بحال اطلاعات زیاد مقداری از این گوشی انتشار کرده است؛ اما انتظار می‌رود گلکسی زد فولد ۶ به همراه گلکسی زد فلیپ ۶ در اواسط ژوئیه ۲۰۲۴ روانه بازار شوند. درکنار این دو گوشی، گمان اراعه نسخه مقرون‌به‌صرفه گلکسی فولد ۶ نیز وجود دارد که به گمان زیادً باریک‌تر از نسخه مهم فولد ۶ باشد.

دسته بندی مقالات

مقالات کسب وکار

مقالات تکنولوژی

مقالات آموزشی

سلامت و تندرستی



منبع

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها