بوی بد قلم S-Pen سامسونگ علتشکایت کاربران شده است_رنگو

بوی بد قلم S-Pen سامسونگ باعث شکایت کاربران شده است


نوشته و ویرایش شده توسط مجله ی رنگو

کاربران قلم S-Pen پرچمداران سامسونگ از بوی بد این قلم که همانند پلاستیک سوخته است شکایت دارند.

به نقل از سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، قلم‌های S-Pen سامسونگ در زمان کار کردن بوی بدی خواهند داد و این نوشته علتناراحتی کاربران پرچمداران این شرکت شده است. این نوشته پیش پا افتاده به نظر برسد اما تعداد بسیاری از کاربران گلکسی اس ۲۲ اولترا و این چنین گلکسی اس ۲۴ اولترا نسبت به این نوشته شکایت داشته و پیگیر حل این قضیه می باشند.

پرچمداران سامسونگ از دو نسل پیش تا بحال و این چنین گلکسی اس ۲۴ اولترا همراه با قلم S-Pen معارفه شدند. این چنین از دو سال پیش تا بحال سری گلکسی نوت و گلکسی اس با یکدیگر ترکیب شده و در پرچمداران خانواده گلکسی اس از قلم S-Pen منفعت گیری شد. اکنون نیز پرچمداران این شرکت با این اکسسوری کاربردی به بازار اراعه خواهد شد ی‌های متنوع این قلم علتشده تا زیاد کاربردی بوده و اکنون نیز از برگ‌های برنده سامسونگ در برابر رقیب ها برای فروش تلفنهای هوشمند محسوب می‌بشود.

ادامه مطلب
تازه ترین تکنولوژی های پزشکی که دنیا را دگرگون کردند!

اگرچه این قلم مزایا و ویژگی‌های مثبت تعداد بسیاری دارد، اما می‌توان آن را یکی از اکسسوری‌های بدبوی دنیای موبایل در نظر گرفت. مطابق گزارش منبع های گوناگون تعداد بسیاری از کاربران گلکسی اس ۲۴ اولترا نسبت به بوی بد این قلم در شبکه اجتماعی ردیت مطالبی را انتشار کردند. این کاربران در ردیت اظهار کردند قلم S-Pen گلکسی اس ۲۴ اولترای آنها بوی بدی داشته و همانند قرار گرفتن قلم داخل دستگاه کباب پز است.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
سازمان های فضایی چین و آمریکا برای نخستین بار با یکدیگر همکاری می کنند

تعداد بسیاری از کاربران دیگر این گوشی هوشمند نیز اظهار کردند قلم آنها بوی بدی داشته و با ادعاهای شبیه بوی این اکسسوری را شبیه پلاستیک سوخته می‌دانند. استشمام بوی پلاستیک سوخته در زمان کارکرد با این قلم می‌تواند برای کاربران زیاد ناخوشایند باشد.

یکی از مدیران جامعه کاربران سامسونگ بعد از اظهارات اظهار شده بیانیه‌ای را انتشار کرد که در آن علاوه بر تایید کارکرد صحیح این محصول بوی بد این قلم را در زمان منفعت گیری کاملاً طبیعی دانسته است. حرف های وی قرارگیری این قلم داخل بدنه گوشی علتجذب مقدار قابل توجهی از حرارت داخل دستگاه توسط آن خواهد شد. بدین ترتیب قلم گرم شده و این بوی بد در زمان کارکرد از آن استشمام می‌بشود. به گمان زیادً سامسونگ در نسل‌های آینده تلفنهای پرچمدار برای عدم تکرار این چنین توانایی‌ای مشکل را با یک ترفند تازه حل خواهد کرد.

ادامه مطلب
منفعت گیری از لنز با اهداف اصلاح عیوب انکساری چشم_رنگو

دسته بندی مقالات

مقالات کسب وکار

مقالات تکنولوژی

مقالات آموزشی

سلامت و تندرستی



منبع

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها