بهبود نگارش، ریاضی و کدنویسی_رنگو

بهبود نگارش، ریاضی و کدنویسی


نوشته و ویرایش شده توسط مجله ی رنگو

OpenAI سرانجام هوش مصنوعی ChatGPT را برای اجرای مدل تازه GPT-4 Turbo خود ارتقا داده است. این به‌روزرسانی علتبهبود قابلیت‌های استدلالی چت‌بات، لحن بهتر در مکالمات و کارکرد کلی بهتر آن می‌بشود.

بر پایه پست منتشرشده توسط OpenAI در ایکس، مدل تازه GPT-4 Turbo «قابلیت‌های نگارش، ریاضی، استدلال منطقی و کدنویسی» ChatGPT را بهبود می‌بخشد و این چنین دیتابیس این نسخه، بر پایه داده‌های عمومی تا دسامبر ۲۰۲۳ یعنی تا آذر و دی‌ ماه ۱۴۰۲ آموزش داده شده است. یقیناً باید اشاره کرد که این نسخه فقط برای مشترکین ChatGPT Plus اراعه شده است و افرادی که از نسخه رایگان چت‌بات منفعت گیری می‌کنند، هم چنان فقط به GPT-3.5 دسترسی دارند.

یکی از قابل‌دقت‌ترین تغییرات این نسخه برای کاربران، نحوه تعامل ChatGPT از طریق متن است. در واقع GPT-4 Turbo برای اراعه جواب‌های مستقیم‌تر، مختصر‌تر و محاوره‌ای‌تری طراحی شده است.

ادامه مطلب
پژو پارس با استاندارد 85گانه به خط تشکیل بازمی‌گردد!

برای نمایش این ویژگی، OpenAI عکس بالا را به اشتراک گذاشته است که در آن از چت‌بات خواسته شده تا یک مطلب برای خبر‌رسانی به دیگران برای وجود در جشن تولد بنویسد. نسخه قبلی ChatGPT، پیامی طویل‌تر با جزئیات نه‌چندان مهم اراعه کرده است، در حالی که مدل تازه یک مطلب مختصر که شامل اصل منظور کاربر می‌بشود، نوشته است.

بازخورد کاربران نسبت به ارتقاء ChatGPT

بازخورد اولیه کاربرانی که GPT-4 Turbo را امتحان کرده‌اند، نتایج امیدوارکننده‌ای را به همراه داشته است. به گفتن مثال، در حوزه کدنویسی، یکی از کاربران ایکس به یک «جهش بزرگ در عرصه ریاضیات/استدلال» اشاره کرده است. کاربر فرد دیگر نیز در رابطه توانایی مدل برای تشکیل کدهای ساده‌تر و در عین حال پرجزئیات همانند افزودن خودکار پرچم برای دانلود ویدیوهای با کیفیت بالا، اظهار نظر کرده است.

ادامه مطلب
این ایمپلنت مغزی افکار را با دقت 84 درصد به گفتار تبدیل می‌کند

استارتاپ تحت حمایتمایکروسافت این چنین تصمیم دارد به اندوخته‌گذاری‌های خود برای بهبود کارکرد ChatGPT ادامه دهد. ملزوم به ذکر است که مدل GPT-4-Turbo اکنون از طریق مایکروسافت کوپایلوت هم برای کاربران عادی و هم برای کاربران مشترک نیز در دسترس است، اما نسخه قدیمی‌تر آن محسوب می‌بشود.

دسته بندی مقالات

مقالات کسب وکار

مقالات تکنولوژی

مقالات آموزشی

سلامت و تندرستی



منبع

پست های مرتبط