بهترین ها است برای فروشگاه اینترنتی کوچک تا بزرگ کدام است؟_رنگو

هاست مناسب فروشگاه اینترنتی


نوشته و ویرایش شده توسط مجله ی رنگو

به گمان زیادً می‌دانید که فروشگاه اینترنتی شما برای دیده شدن و وجود در اینترنت، به فضایی به نام ها است یا میزبانی وب نیاز دارد که محتواها، تصاویر محصولات و هر آنچه که روی سایت‌تان وجود دارد را ذخیره، نگهداری و به کاربران نشان دهد.

ها است‌ها انواع مختلفی دارند که هر کدام برای سایت‌های خاصی بهترین کارکرد را دارند. برای مثالً ها است وردپرس برای سایت‌های وردپرسی ایدئال‌ترین انتخاب است.

در این مقاله می‌خواهیم ببینیم که ایدئال‌ترین ها است برای فروشگاه‌های اینترنتی کدام است و چرا.

انواع ها است برای میزبانی از فروشگاه‌‌های اینترنتی

هاست ووکامرس

گزینه‌های روی میز برای میزبانی از فروشگاه‌های اینترنتی زیاد است؛ از ها است اشتراکی و وردپرس بگیرید تا ها است ووکامرس و سرور فروشگاهی و…

از کجا بفهمیم کدام یکی به درد ما می‌خورد؟ سوال خوبی است!

ادامه مطلب
سرور مجازی پارس ها است؛ امنیت و سرعتی بی‌نظیر_رنگو

برای این که با بهترین سرویس‌های میزبانی برای فروشگاه‌های اینترنتی آشنا شویم، ملزوم است اول تکلیف دو نوشته را روشن کنید:

  • ابعاد فروشگاه اینترنتی چه مقدار است؟ (منظور از ابعاد، مقدار ترافیک و بازدید روزانه سایت‌ است)

  • چه مقدار می‌خواهید هزینه کنید؟ (بودجه‌ای که برای خرید ها است کنار گذاشته‌اید چه مقدار است)

جواب‌تان را گوشه ذهن‌تان نگه دارید و به خواندن ادامه دهید.

۱. ها است ووکامرس

اگر نظر ما را بخواهید، بهترین ها است‌‌ برای فروشگاه‌های اینترنتی کوچک تا متوسط ها است ووکامرس است.

خب همان گونه که می‌دانید، ووکامرس افزونه‌ فروشگاه‌سازی است که روی سایت‌های وردپرسی نصب می‌بشود و آن را به فروشگاه‌ اینترنتی تبدیل می کند. اکنون ها است ووکامرس چیست؟

ها است ووکامرس هم هاستی است که دقیقاً مخصوص نیاز و ویژگی‌های فروشگاه‌های ووکامرسی پیکربندی و بهینه‌سازی شده و بیشترین شدت، امنیت و سازگاری را برای سایت‌های فروشگاهی فراهم می‌کند.

از آنجایی که اولین توانایی کاربر در روبه رو با فروشگاه‌تان، اولین زمان شما برای داشتن مشتریان وفادار است، زیاد مهم است که بتوانید توانایی خوبی برای کاربر خلق کنید.

قسمت مهمی از این توانایی کاربری، به فاکتورهای مهمی همانند شدت و امنیت سایت گره خورده است.

ادامه مطلب
هاست دانلود برای چه سایت‌هایی کاربرد دارد؟

لیموهاست، یکی از نام‌آشناترین اراعه‌دهندگان ها است ووکامرس در ایران است. در ها است ووکامرس لیموها‌ست، بهینه‌سازی‌هایی در لایۀ وب‌سرور مخصوص این نوع دیتابیس انجام شده و با منفعت گیری از قدرتمندترین نسل CPU و هاردهای NVMe، شدت جواب‌دهی تا ۵ برابر زیاد تر از سرویس‌های میزبانی معمول شده است.

در کنار شدت بالا، ویژگی‌هایی همانند سازگاری بالا با انواع قالب‌های فروشگاهی، بهینه‌سازی و کشینگ چندلایه، سیستم امنیت غیرقابل نفوذ و آنتی دیداس، مانیتورینگ ۲۴ ساعته، پهنای باند نامحدود، آپتایم ۹۹.۹ درصد و… در ها است ووکامرس لیموهاست، تاثییر مستقیمی بر کارکرد فروشگاه آنلاین شما خواهد داشت.

به این علت، اگر فروشگاه اینترنتی شما روزانه چیزی بین هزار تا ۲۵ هزار بازدید دارد، خرید ها است ووکامرس هوشمندانه‌ترین کاری است که می‌توانید برای کسب‌وکارتان انجام دهید!

۲. ها است اشتراکی

ارزان‌ترین گزینه‌ای که می‌توانید برای میزبانی از فروشگاه اینترنتی‌تان اشکار کنید، ها است اشتراکی است. در ها است اشتراکی، چندین سایت روی یک ها است واحد میزبانی خواهد شد.

به عبارت ساده‌تر، شما با چندین سایت دیگر روی منبع های یک ها است همانند حافظه، فضای ذخیره‌سازی، پهنای باند و… شریک هستید و همه انها از یک فضا منفعت گیری می‌کنید.

این فضای اشتراکی خوبی‌ها و بدی‌های خودش را دارد.

ادامه مطلب
رشد پیروزی آمیز هواوی در چین و ادامه افت فروش آیفون

مزیتی که ها است اشتراکی می‌تواند برای‌تان داشته باشد، هزینه ارزان آن است. طبیعتاً هنگامی هزینه اجاره یک ها است بین چندین مشترک تقسیم بشود، هر کس سهم ناچیزی برای منفعت گیری از سرویس میزبانی می‌پردازد و هزینه‌ها زیاد سنگین نیستند.

از طرفی، صفر تا صد مدیریت و پیکربندی ها است، حمایتو… برعهده شرکت اراعه‌دهنده ها است است و از این نظر ماموریت‌ای بر گردن شما نیست.

و اما بدی‌ها…

خب هنگامی چندین سایت مشترکاً از منبع های یک ها است منفعت گیری می‌کنند، مشکلاتی همانند افت شدت سایت و گاهاً از دسترس خارج شدن آن (مخصوصاً در زمان اوج ترافیک سایت یا پردازش چندین خواست به‌طور همزمان)، درزهای امنیتی و محدودیت در منبع های ها است هم وجود دارند.

بعد ها است اشتراکی برای فروشگاه‌های اینترنتی کوچکی که بودجه محدودی دارند، تازه اغاز به کار کرده‌اند و بازدید و مشتریان بسیاری ندارند، انتخاب نسبتاً خوبی است.

۳. ها است وردپرس

همان گونه که از اسم این سرویس میزبانی می‌توانید گمان بزنید، ها است وردپرس برای سایت‌های وردپرسی و نیازها و ویژگی‌های آن‌ها پیکربندی و بهینه‌سازی شده و بهترین کارکرد، شدت و امنیت را برای این سایت‌ها فراهم می‌کند.

هاست وردپرس

اما این به این معنی نیست که ها است وردپرس به کار سایت‌های فروشگاهی نمی‌آید؛ اتفاقاً برعکس، ها است وردپرس به چند علت ها است مناسبی برای سایت‌های فروشگاهی کوچک تا متوسط است.

ادامه مطلب
وکیل خانم در تهران - راهنمای انتخاب

اول این که شدت و کارکرد ها است وردپرس در بارگذاری صفحات سایت بالاست و این برای خلق توانایی کاربری خوب در فروشگاه‌های اینترنتی فاکتور زیاد مهمی است.

دوم این که امنیت یکی از با اهمیت ترین فاکتورها برای فروشگاه‌های اینترنتی است و ها است وردپرس ویژگی‌های امنیتی بسیاری همانند فایروال، اسکن بدافزارها و به‌روزرسانی‌های امنیتی منظم دارد که برای تامین امنیت فروشگاه اینترنتی شما زیاد الزامی می باشند.

از همه مهم‌تر، با رشد ابعاد کسب‌وکار و افزایش تعداد بازدیدهای روزانه سایت‌تان، می‌توانید به‌راحتی ها است وردپرس خود را ارتقا و فضای ذخیره‌سازی، پهنای باند و دیگر منبع های را در صورت نیاز افزایش دهید.

۴. سرور فروشگاهی

اگر فروشگاه اینترنتی بزرگی دارید که بازدید روزانه آن بیشتر از ۲۵ هزار تا است، طبیعتاً منبع های یک ها است برای‌تان کافی نیست و نمی‌تواند پاسخگوی نیاز شما باشد.

سرور فروشگاهی لیموهاست، یک سرور اختصاصی مدیریت‌شده برای سایت‌های فروشگاهی است. در این سرور، پیکربندی و تخصیص منبع های طوری انجام شده است که گمان افت شدت، داون تایم و اختلال را در زمان اوج ترافیک (برای مثالً زمان اجرای کمپین‌های تبلیغاتی) به صفر می‌رسد.

ادامه مطلب
باتری لیتیومی تازه محققان آتش تشکیل شده را خاموش می‌کند

اگر بخواهیم به با اهمیت ترین ویژگی‌های این نوع سرویس میزبانی اشاره کنیم، تنظیم منبع های سرور مشابه با نیازهای فروشگاه شما، راه‌اندازی و پیکربندی بدون دردسر سرور، بهینه‌سازی چندلایه و کشینگ اختصاصی، سازگاری با انواع قالب‌ها و افرونه‌های فروشگاهی و نظارت و مانیتورینگ شبانه‌روزی بر فروشگاه آنلاین شما با اهمیت ترین ویژگی‌ها می باشند.

ناگفته نماند که قیمت این سرویس میزبانی به علت ویژگی‌ها و امکانات حرفه‌ای که اراعه می‌دهد، زیاد تر از دیگر گزینه‌ها است. بعد اگر محدودیت بودجه دارید، ها است ووکامرس (در صورت ارتقا منبع های) برای‌تان گزینه بهتری است.

جمع‌بندی

در این مقاله ۴ تا از بهترین سرویس‌های میزبانی برای فروشگاه‌های اینترنتی کوچک، متوسط و بزرگ را معارفه کردیم و گفتیم که ها است ووکامرس، بهترین انتخاب برای سایت‌های فروشگاهی است.

در آخر این را هم اضافه می‌کنیم که اگر تصمیم خرید ها است و دامنه و سرور برای فروشگاه‌تان دارید، لیموهاست یکی از معتبرترین اراعه‌دهندگانی است که می‌توانید به سایت‌شان مراجعه کرده و پلن‌های میزبانی‌تان را با بهترین قیمت و کیفیت از آن تهیه کنید.

دسته بندی مقالات

مقالات کسب وکار

مقالات تکنولوژی

مقالات آموزشی

سلامت و تندرستی



منبع

پست های مرتبط