اکسید اکسلانتیکس ET ، ماشین لوکس و برقی چری در نمایشگاه ماشین پکن رونمایی شد_رنگو

اکسید اکسلانتیکس ET


نوشته و ویرایش شده توسط مجله ی رنگو

چری و برندهای زیرمجموعه آن همچون جتور و اکسید، وجود قدرتمندی در نمایشگاه خودروی پکن ۲۰۲۴ داشتند. یکی از خودروهای تازه و لوکس این شرکت، اکسید اکسلانتیکس ET است که یک شاسی‌بلند مجلل و الکتریکی به‌حساب می‌آید. به حرف های مدیران اکسید، پیش‌فروش اکسید اکسلانتیکس ET از پانزدهم آوریل در چین اغاز شده است.

اکسید اکسلانتیکس ET برای نخستین‌بار در تاریخ ۱۸ مارس از سوی برند لوکس چری یعنی اکسید معارفه شد. این ماشین پرچمدار قسمت خودروهای الکتریکی اکسید خواهد می بود؛ یقیناً این کراس‌اوور الکتریکی در چین با نام استرا ET شناخته می‌بشود. تشکیل این خودروها در خط تشکیل اکسید واقع در استان آنهویی چین انجام می‌گیرد.

اکسید اکسلانتیکس ET؛ بزرگ، لوکس و الکتریکی

ابعاد اکسید اکسلانتیکس ET شامل ۴۹۵۵ میلی‌متر طول، ۱۹۷۵ میلی‌متر عرض و ۱۶۹۸ میلی‌متر ارتفاع می باشند. به همین علت می‌توان او گفت که با یک شاسی‌بلند متوسط یا بزرگ مواجه هستیم. فاصله بین دومحور این ماشین نیز سه متر است که نوید یک کابین بزرگ و جادار را می‌دهد.

ادامه مطلب
اسنپدراگون 7 نسل 3 کوالکام معارفه شد + مشخصات

اگر تصاویر خودروهای اکستریم که اخیراً در ایران رونمایی شدند را مشاهده کنید، فهمید شباهت طراحی اکسید Exlantix ET با دیگر محصولات برند لوکس اکسید خواهید شد. یقیناً از آن‌جایی که با یک ماشین الکتریکی مواجه هستیم، جلوپنجره ماشین به‌طور کامل بسته شده است. دستگیره‌های درب مخفی‌شونده و چراغ‌هایی که در عقب به یکدیگر مدام‌اند، دیگر مشخصه‌های طراحی مدل برقی ET‌ را راه اندازی خواهند داد.

اکسید اکسلانتیکس ET برای فراهم قوت خود به دو موتور الکتریکی تجهیزاست. این موتورها به ترتیب ۲۴۵.۴ و ۳۰۸.۴ اسب‌بخار قوت تشکیل می‌کنند. شتاب صفرتاصد این کراس‌اوور ۵.۴۶ ثانیه گفتن شده است. پکیج باتری‌های این ماشین نیز توسط CATL‌ فراهم می‌بشود که از نوع لیتیوم آهن فسفات است.

ادامه مطلب
چین به ساخت قطارهایی با شدت 1000 کیلومتربرساعت نزدیک‌تر شد

به حرف های اکسید، کراس‌اوور اکسید Exlantix ET به ۳۰ حسگر و دو تراشه Orin-X تجهیزشده است تا قابلیت‌های رانندگی پیشرفته را در شهر و بزرگراه به راننده اراعه دهد. درون کابین این ماشین نیز نمایشگر بزرگ ۱۵.۶ اینچی لمسی را خواهید دید که حالات مختلفی ازجمله تعامل با سرنشین کودک یا حیوانات خانگی را در دسترس کاربر قرار می‌دهد. صندلی‌های تجهیزبه ماساژور و تهویه به همراه سیستم صوتی با ۲۳ بلندگو نیز از تجهیزات کراس‌اوور الکتریکی اکسید می باشند. علاوه بر موارد حرف های‌شده، این ماشین به سیستم نظارت بر سلامتی تجهیزاست که می‌تواند ضربان قلب و سختی خون مسافران را کنترل کند.

دسته بندی مقالات

مقالات کسب وکار

مقالات تکنولوژی

مقالات آموزشی

سلامت و تندرستی



منبع

پست های مرتبط