نکاتی درمورد بلیط قطارهای مهتاب سیر جم_رنگو

نکاتی درباره بلیط قطارهای مهتاب سیر جم


نوشته و ویرایش شده توسط مجله ی رنگو

شرکت مهتاب سیر جم به‌گفتن یکی از فعال‌ترین شرکت‌های حمل‌ونقل ریلی سرزمین، با اراعه خدمات نوین و باکیفیت، توانایی‌ای متفاوت از سفر را برای شما رقم می‌زند. مهتاب سیر جم باوجود نوپا‌بودن، در زمان‌زمان کوتاهی توانسته نام خود را در کنار شرکت‌های بزرگ و قدیمی حمل‌ونقل ریلی سرزمین نقل کند و به یکی از انتخاب‌های محبوب مسافران تبدیل بشود. این شرکت با قطارهای سه‌ستاره مهتاب خود، سفری اقتصادی و خانوادگی را به‌ارمغان می‌آورد. قطار مهتاب سیر جم با کوپه‌های ۶تخته، فضایی مناسب برای سفرهای گروهی و خانواده‌های پرجمعیت و درعین‌حال سفری قیمت مقرون‌به‌صرفه را برای شما فراهم خواهد کرد.

تاریخچه شرکت مهتاب سیر جم

شرکت مهتاب سیر جم به‌گفتن یکی از نوپاترین شرکت‌های خصوصی مسافربری ایران، از سال ۱۳۸۹ با عزمی راسخ در عرصه حمل‌ونقل ریلی سرزمین قدم گذاشت و با اتکا به مسیر گسترش‌محوری که در نظر داشت، در زمان‌وقتی مختصر توانست نام خود را در بین مسافران تثبیت کند. امروزه کمتر مسافری را می‌توان یافت که با نام درخشان این شرکت حمل‌ونقلی آشنا نباشد. مهتاب سیر جم با اراعه بهترین خدمات با مراعات استانداردهای جهانی، به‌گفتن الگویی در صنعت حمل‌ونقل ریلی سرزمین شناخته می‌بشود.

ادامه مطلب
با گذشت ۶ هفته از معرفی میت ۶۰ پرو ۱.۶ میلیون گوشی از آن فروخته شد

قطار مهتاب سیر جم با منفعت‌گیری از ناوگان مدرن و تجهیز، سفری امن و راحت را برای مسافران خود به‌ارمغان می‌آورد. این شرکت مدام در تلاش است تا با اراعه خدمات نوین و به‌روز، توانایی‌ای متفاوت از سفر را برای مسافران خود رقم بزند؛ این چنین با احترام به حقوق مسافران و اراعه خدمات باکیفیت، رضایت و وفاداری مشتریان خود را جلب کرده است.

قطار ۶تخته لوکس مهتاب سیر جم

اگر مسافر مسیر پر رفت‌وآمد تهران-مشهد هستید، حتما نام قطارهای مهتاب سیر جم به گوش‌تان خورده است. این قطارها با کوپه‌های ۶نفره خود، توانایی‌ای بی همتا از سفر را به شما اراعه خواهند داد. قطارهای ۶تخته مهتاب سیر جم، گزینه‌ای ایده‌آل برای سفرهای گروهی با خانواده و دوستان می باشند. در این کوپه‌ها، شما می‌توانید در کنار عزیزان خود از سفرتان لذت ببرید، خاطرات خوشی را رقم بزنید و طعم شیرین زندگی در سفر را بچشید. شرکت مهتاب سیر جم با اراعه خدمات ریلی باکیفیت و متنوع، سفری خاطره‌انگیز را برای شما در مسیرهای متعدد سراسر ایران رقم می‌زند. مسیرهای تحت پوشش قطار مهتاب سیر جم به شرح زیر می باشند:

ادامه مطلب
سم آلتمن از OpenAI نسبت به حذف بسیاری از مشاغل توسط هوش مصنوعی هشدار داد
آخرین مطالب
  • اصفهان-مشهد
  • تهران-شیراز
  • تهران-کرمان
  • تهران-مشهد
  • تهران-یزد
  • اهواز-مشهد
  • تهران-خرمشهر
  • تهران-اندیمشک

برخلاف فکر برخی افراد، قطارهای ۶تخته مهتاب سیر جم امکانات و خدمات محدودی ندارند. این قطارها در دسته‌بندی قطارهای لوکس قرار می‌گیرند و از امکانات رفاهی بسیاری برخوردار می باشند؛ این چنین این شرکت حمل‌ونقل ریلی مدام برای تعیین قیمت بلیط قطار مهتاب سیر جم روالی مناسب و کاملا منطقی را در پیش می‌گیرد و به‌همین‌خاطر هم موفق شده تا مسافران را ازلحاظ اقتصادی راضی نگه دارد. ضمن این‌که شما با پیش فروش قطار می‌توانید این بلیط را حتی با قیمتی پایین‌تر نیز تهیه کنید. پیش فروش بلیط قطار طبق معمول از ۳۰ روز پیش از تاریخ سفر اغاز می‌بشود و تخفیف‌های اختصاصی‌ای را هم در اختیار مسافران قرار می‌دهد. امکانات و خدماتی که مهتاب سیر جم به شما اراعه می‌دهد به شرح زیر می باشند:

  • کوپه‌های ۶نفره با فضای کافی و دل‌نشین
  • تهویه مطبوع و سیستم گرمایشی و سرمایشی مناسب
  • سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی در هر کوپه
  • پذیرایی بین‌وعده
  • پریز برق و چراغ مطالعه در هر کوپه
  • سیستم صوتی و تصویری
  • اراعه ملحفه، پتو و بالش تمیز
  • پرسنل مجرب و کارآزموده
ادامه مطلب
معارفه هتل درجه یک شیراز برای اقامتی مطمئن_رنگو

قوانین رزرو بلیط قطارهای مهتاب سیر جم

در انتخاب وسیله نقلیه برای سفر، احترام به حقوق مسافران از با اهمیت ترین فاکتورها به‌شمار می‌رود. شرکت مهتاب سیر جم، در راستای تکریم و احترام به مسافران گرامی، منشور حقوق مشتری را تدوین و ابلاغ کرده است. این منشور، ضمانت این شرکت به اراعه خدمات باکیفیت و جلب رضایت حداکثری مسافران را به‌نمایش می‌گذارد؛ به این علت، اگر برای سفر ریلی خود به‌جستوجو انتخاب قطاری هستید که اهمیت اختصاصی‌ای به حقوق مسافران می‌دهد، قطار مهتاب سیر جم انتخاب ایده‌آلی برای شما خواهد می بود.

استرداد وجه بلیط:

  • مسافران گرامی تا یک ساعت بعد از خرید بلیط، با اراعه کارت شناسایی معتبر، می‌توانند نسبت به استرداد کامل وجه بلیط و ابطال سفر خود عمل کنند.

خسارت ناشی از تحول برنامه حرکت قطار:

  • در‌صورت ابراز هر‌گونه تحول در برنامه حرکت قطار، مسافر حق دارد کل وجه بلیط خود را به‌گفتن غرامت از شرکت دریافت کند.
ادامه مطلب
بلیط مشهد قشم را چارتر بخریم یا سیستمی؟

غرامت نقص سیستم تهویه:

  • در‌صورت از‌کار‌افتادن سیستم تهویه مطبوع قطار به هر دلیلی، مسافر می‌تواند با اراعه کارت شناسایی، ۵۰ درصد از وجه بلیط خود را به‌گفتن غرامت دریافت کند.

تحول اجباری محل استقرار مسافر:

  • در‌صورت تحول اجباری محل استقرار مسافر توسط مهمانداران قطار، مسافر می‌تواند با اراعه کارت شناسایی، ۵۰ درصد از وجه بلیط خود را به‌گفتن غرامت دریافت کند.

تخفیف اختصاصی برای خانواده شهدا و جانبازان:

  • خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان گرامی می‌توانند از تخفیف ۵۰ درصدی بهای بلیط قطارهای مهتاب سیر جم منفعت‌مند شوند.

خرید آسان بلیط قطار مهتاب سیر جم از فلای تودی

شما می‌توانید بلیط قطار مهتاب سیر جم را از‌طریق سایت یا اپلیکیشن فلای تودی تهیه کنید. این سایت با خدمات آنلاین و کاملا غیرحضوری خود، دردسر وجود در مراکز فروش بلیط قطار را از بین برده و به شما اجازه می‌دهد در هر کجا و هر لحظه بتوانید با چند کلیک ساده، بلیط قطار موردنظر خود را تهیه کنید. فلای تودی این چنین خدمات پیش فروش قطار را هم اراعه می‌دهد. با منفعت گیری از پیش فروش بلیط قطار، شما می‌توانید پیش از موعد، بلیط قطار خود را رزرو کرده و از نوسانات قیمت و پایان ظرفیت بلیط قطار در امان بمانید؛ اما علاوه‌بر بلیط قطار، سامانه فلای تودی امکان رزرو انواع اقامتگاه به‌همراه بلیط در یک‌جا را در اختیار مسافران قرار داده است. شما می‌توانید انواع هتل، هتل‌آپارتمان، ویلا و اقامتگاه بوم‌گردی در شهرهای گوناگون سرزمین را از‌طریق سامانه فلای تودی رزرو کنید و برای سفر آماده شوید.

ادامه مطلب
آشنایی با مسجد ایاصوفیه، یکی از زیباترین بناهای تاریخی جهان

salb-techna

دسته بندی مقالات

مقالات کسب وکار

مقالات تکنولوژی

مقالات آموزشی

سلامت و تندرستی



منبع

پست های مرتبط