علاقه مشتریان آمریکایی به خودروهای چینی، خودروسازان آمریکایی را دلواپس کرده است_رنگو

خودروهای چینی


نوشته و ویرایش شده توسط مجله ی رنگو

خودروهای چینی در حال تسلط بر بازارهای گوناگون می باشند و به علت قیمت مقرون‌به‌صرفه، دقت مشتریان اروپایی و آمریکایی را به خود جلب کرده‌اند. اکنون خودروسازان آمریکایی ساکن دیترویت، دلواپس این نوشته شده‌اند. شهر دیترویت از دهه‌ها پیش تا بحال به گفتن قلب خودروسازی آمریکا و یکی از نقاط مهم خودروسازی جهان شناخته می‌بشود.

بر پایه نظرسنجی رسانه‌های آمریکایی، اکنون نیمی از خریداران خودروهای برقی در رابطه مدل‌های چینی و مشخصات آن‌ها آگاهی دارند. مقدار آگاهی رانندگان جوان (بین ۱۸ تا ۲۵ سال) از این اتومبیل‌های چینی زیاد بالا است و همین نوشته جهت نگرانی شرکت‌های خودروسازی دیترویت شده است. از هر ۱۰ نفر مشتری آمریکایی خودروهای برقی، هفت نفر متمایل به خرید خودروهای برقی چینی ارزان‌تر می باشند. به حرف های آن‌ها اگر وسایل نقلیه برقی چینی ۲۰ درصد ارزان‌تر از خودروهای برقی آمریکایی باشد، آن‌ها ماشین چینی را برای خرید انتخاب خواهند کرد.

ادامه مطلب
دلنشین‌ترین آپشن‌های ماشین در بازار چه می باشند؟_رنگو

افزایش تمایل آمریکایی‌ها به خرید خودروهای چینی

بر پایه مطالعات انجام شده از مشتریان خودروهای برقی در آمریکا، آگاهی از برندهای چینی در مشتریان رو به افزایش گذاشته است. ۵۸ درصد از خریداران خودروهای الکتریکی از برندهای بی‌وای‌دی، نیو و لیپ‌موتور اطلاعات کاملی در دسترس داشتند. خودروسازان مستقر در دیترویت تلاش می‌کنند تا واردات اتومبیل‌های برقی چینی به آمریکا را ممنوع کنند.

این رقم های بر پایه نظرسنجی بین‌المللی احساسات مصرف‌کننده وسایل نقلیه الکتریکی موسسه  AlixPartnersانجام شده است. این نظرسنجی طی ماه مارس و آوریل ۲۰۲۴، از نه هزار راننده در سراسر جهان انجام شد که دو هزار نفر از آن‌ها آمریکایی بودند.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
Zakłady Sportowe I Kasyno W Polsc

یقیناً هیچ‌کدام از خودروسازان چینی تا این مدت در بازار آمریکا فعالیت ندارند اما آگاهی مشتریان از خودروهای برقی چینی، خودروسازان آمریکایی را دلواپس کرده است. شرکت‌هایی همچون فورد و جنرال موتورز دلواپس گسترش بازار اتومبیل‌های چینی در سرزمین همسایه یعنی مکزیک می باشند. شرکت‌های چینی در تلاش می باشند تا از طریق راه‌اندازی خط تشکیل در مکزیک،‌ به آرامی داخل بازار ماشین آمریکا شوند.

یقیناً برنامه چینی‌ها برای نفوذ به خاک آمریکا به زمان بسیاری نیاز دارد و همین مساله تا حدی علتکاهش نگرانی خودروسازان آمریکایی می‌بشود. علاوه برآن خریداران آمریکایی نگرانی‌هایی حوالی اتومبیل‌های برقی چینی دارند. این نگرانی‌ها به حوزه خدمات بعد از فروش مربوط می‌بشود و مواردی همچون قابلیت مطمعن، کیفیت خدمات و عکس برند را در بر می‌گیرد.

دسته بندی مقالات

مقالات کسب وکار

مقالات تکنولوژی

ادامه مطلب
اپل ظاهراً قصد دارد اپلیکیشن TV خود را کاملاً متحول کند

مقالات آموزشی

سلامت و تندرستی



منبع

پست های مرتبط