اکنون در شبکه اجتماعی تردز می‌توانید نقل‌قول پست‌های خود را محدود کنید_رنگو

حالا در شبکه اجتماعی تردز می‌توانید نقل‌قول پست‌های خود را محدود کنید


نوشته و ویرایش شده توسط مجله ی رنگو

«آدام موسری»، مدیر اینستاگرام خبرداد که شبکه اجتماعی تردز قابلیت جدیدی دریافت می‌کند که اجازه می‌دهد کاربر تعیین کند که چه افرادی می‌توانند پست‌های او را نقل‌قول (Quote) کنند. با این ویژگی، دیگر هر فردی نمی‌تواند درمورد پست‌های شما در تردز اظهارنظر کند.

آدام موسری در پستی در تردز او گفت امیدوار است این ویژگی به این شبکه اجتماعی پشتیبانی کند تا فضای مثبت‌تری داشته باشد. قابلیت حاضر در ماه قبل میلادی برای گروهی از کاربران آزمایش شده می بود، اما اکنون در اختیار عموم قرار می‌گیرد.

کنترل‌های تازه برای نقل‌قول پست‌ها در شبکه اجتماعی تردز

کاربران تردز با این قابلیت می‌توانند اشکار کنند که کدام افراد امکان نقل‌قول پست‌هایشان را خواهند داشت. اگر نمی‌خواهید هر فردی بتواند درمورد مطالب شما، پستی به همراه نقل‌قول آن انتشار کند، اکنون این امکان را خواهید داشت تا جلوی این کار را بگیرد، و تنها به افرادی اجازه نقل‌قول پست‌های خود را بدهید، که آن‌ها را جستوجو می‌کنید یا منشن کرده‌اید.

برخی کاربران می‌گویند این ویژگی تا این مدت در نسخه وب تردز دیده نمی‌بشود، اما در نسخه موبایل در دسترس است. کنترل‌های مربوط به Quote و Reply انگارً در یک منو قرار داده شده‌اند. در بالا می‌توانید عکس منوی وابسته و سه گزینه آن یعنی Anyone یا «همه»، Profiles you follow یا «پروفایل‌هایی که جستوجو می‌کنید» و Mentioned Only یا «تنها اکانت‌های منشن‌شده» را ببینید.

ادامه مطلب
Quais Os Jogos Disponíveis No Pin-up Slot E Outros Meios De Entreteniment
آخرین مطالب

تردز امیدوار است که با این ویژگی از تشکیل مزاحمت برای کاربران خود جلوگیری کند. در برخی شبکه‌های اجتماعی، افراد به‌راحتی درمورد مطالب دیگران اظهارنظر می‌کنند و امکان پذیر هیچ شناخت یا آشنایی نسبت به یکدیگر نداشته باشند. این آزادی‌عمل یقیناً موافقان و مخالفان خاص خودش را دارد.

تردز اخیراً اغاز ۱۵۰ میلیون کاربر فعال ماهانه را پشت‌سر گذاشت و به‌آرامی درحال افزودن قابلیت‌های تازه برای بهبود توانایی کاربری افراد است. چند روز پیش اشکار شده می بود که این شرکت برای جذب مخاطب برنامه جدیدی برای اهدای پاداش مالی به محتواسازان را اغاز کرده است.

ادامه مطلب
نقشه پراکندگی افزایش دمای زمین از سال 2022 تا 2100 را ببیند

دسته بندی مقالات

مقالات کسب وکار

مقالات تکنولوژی

مقالات آموزشی

سلامت و تندرستی



منبع

پست های مرتبط