به زودی قابلیت احراز هویت دو مرحله‌ای گوگل و نحوه فعال کردن آن تحول می‌یابد_رنگو

به زودی قابلیت احراز هویت دو مرحله‌ای گوگل و نحوه فعال کردن آن تغییر می‌یابد


نوشته و ویرایش شده توسط مجله ی رنگو

گوگل تصمیم دارد نحوه فعال کردن قابلیت احراز هویت دو مرحله خود را تحول داده و بدین ترتیب کاربران دیگر نیازی به داخل کردن شماره تماس خود برای فعال کردن آن نخواهند داشت.

به نقل از سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، کاربران از این بعد دیگر نیازی به داخل کردن شماره تماس خود برای فعال کردن احراز هویت دو مرحله گوگل ندارند. مطابق اظهار گوگل از این بعد فعال کردن احراز هویت دو مرحله‌ای ساده‌تر شده و علاوه بر افزایش امنیت این قابلیت کاربران اکنون راحت‌تر می‌توانند با حساب‌های خود کار کنند.

اکنون گوگل فرایند فعال کردن احراز هویت دو مرحله‌ای را ساده سازی کرده است. بدین ترتیب که اکنون کاربران باید از یک کلید امنیتی سخت‌افزاری یا یک برنامه احراز هویت به گفتن راهکار تازه و به جای منفعت گیری از شماره تماس خود منفعت گیری کرده و یا آن را به حساب خود اضافه کنند.

ادامه مطلب
بهترین سرور مجازی گیم از نظر هاست ایران

گوگل فرایند تازه در فعال کردن احراز هویت دو مرحله‌ای را در وب سایت خود به خوبی توضیح داده است. با منفعت گیری از فرایند تازه قابلیت احراز هویت دو مرحله‌ای از امنیت بیشتری برخوردار خواهد می بود. این چنین کاربران اکنون می‌توانند بدون نیاز به تایید صحت پیامکی با امنیت پایین از راه حلهای ایمن تر دیگر منفعت گیری کنند. اظهار گوگل اکنون با منفعت گیری از برنامه‌هایی نظیر گوگل آتیکیتر ی‌توان رمز عبور یکبار مصرف دریافت کرده و آن را داخل کرد و یا از یک کلید امنیتی سخت افزاری برای این کار منفعت برد.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
گوگل پیکسل واچ جدید را بدون دکمه فیزیکی می سازد

گوگل تغییرات انجام گرفته را برای کلیه کاربران اعم از کاربران سازمانی و کاربران دارای حساب شخصی گوگل اعمال خواهد کرد. سال قبل گوگل اجازه ساخت رمز عبور را به کاربران داده می بود و از آن زمان تا بحال بیشتر از ۴۰۰ میلیون حساب کاربری ساخته شده است. بلند این رویکرد با دقت به ساده کردن فرایندها در آینده با استقبال کاربران روبه رو خواهد شد.

دسته بندی مقالات

مقالات کسب وکار

مقالات تکنولوژی

مقالات آموزشی

سلامت و تندرستی



منبع

پست های مرتبط