[ad_1]
نوشته و ویرایش شده توسط مجله ی رنگو
پیش از این خبری مبنی بر اضافه شدن بیشتر از ۱۰ سرویس تازه به سوپراپلیکیشن روبیکا انتشار شده می بود، آیا روبیکا در اینوتکس ۲۰۲۴ از این سرویسها رونمایی خواهد کرد؟
در هفته قبل امیرعلی نجفی، معاون بازاریابی روبیکا، درگفتوگویی با فرارو از ورود این سوپراپلیکیشن به حوزههای جدیدی در عرصه زندگی دیجیتال خبر داد و او گفت: «روبیکا تصمیم دارد در سال تازه از سرویسهای تازه خود را در حوزه کسبوکارهایی همانند خواست غذا، سفر، بلیتهای امور فرهنگی و تفریحی، فینتک، شارژ اینترنت و … رونمایی کند».
کمپین «زندگی دیجیتال با روبیکا» پیش از عید نوروز اغاز شد و تبلیغات محیطی و دیجیتال این کمپین با شعارهایی همانند «من با روبیکا فیلم و سریال میبینم»، «من با روبیکا تماس صوتی و تصویری میگیرم» در سطح شهر و فضای مجازی اکران شدند.
نجفی این کمپین را شروعی برای دوره تازه روبیکا دانست و افزود: «گسترش کسبوکار روبیکا در سال ۱۴۰۳ برای اکوسیستم دیجیتال و جامعه زیاد شوقانگیز خواهد می بود. برای ما زیاد مهم است که در آیندهی نزدیک بتوانیم به مهمترین اهداف خود یعنی عدل اجتماعی و جریانسازی در حوزههای گوناگون از جمله آموزش دست اشکار کند.»
نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴ نیز از ۱۸ اردیبهشت ماه اغاز شده و روبیکا نیز در این نمایشگاه وجود دارد. با دقت به این مسئله که اینوتکس بزرگترین گردهمایی نوآوران در حوزه تکنولوژی در ایران است، زمان خوبی برای رونمایی از محصولات و خدمات تازه پلتفرمها، شرکتها و … است.
اکنون باید دید که آیا پلتفرم روبیکا تصمیم رونمایی از سرویسهای تازه خود را در اینوتکس ۲۰۲۴ دارد یا این اتفاق را به زمان فرد دیگر موکول خواهد کرد؟
دسته بندی مقالات
[ad_2]
منبع