اپل از قلم Pencil Pro به گفتن اکسسوری حرفه‌ای برای آیپد رونمایی کرد_رنگو

اپل از قلم Pencil Pro به عنوان اکسسوری حرفه‌ای برای آیپد رونمایی کرد


نوشته و ویرایش شده توسط مجله ی رنگو

اپل در اتفاقات تازه خود از یک اکسسوری تازه و حرفه‌ای برای آیپدها معارفه کرده است ین اکسسوری پنسل پرو با ویژگی‌های دلنشین و قیمت منحصر به فرد ۱۲۹ دلار است.

به نقل از سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، پنسل پرو اپل ویژگی‌های جذابی را به همراه دارد و می‌تواند برای کاربران حرفه‌ای آیپد محصول مناسبی محسوب بشود. قلم استایلس حرفه‌ای اپل به نام پنسل پرو طیف وسیعی از ویژگی‌ها را به همراه دارد. از جمله قابلیت‌ها می‌توان به اضافه شدن ژست‌های حرکتی تازه حمایتاز حالت Find My بازخورد لمسی و طراحی امکانات اختصاصی اشاره کرد. این ویژگی‌ها علتشده است تا قلم اپل پنسل قیمت بالایی داشته باشد.

اپل در اتفاقات Let Loose خود از قلم استایلوس تازه این شرکت رونمایی کرد. این قلم به طور قابل دقت نسبت به نسخه استاندارد ارتقا یافته در آن از ژست‌های حرکتی مبتنی بر سختی دادن قلم روی نمایشگر و دریافت بازخوردهای لمسی منفعت گیری شده است. بدین ترتیب کاربران با فشردن این قلم روی صفحه نمایش علتایجاد یک ویبره مخصوص در بدنه این قلم خواهند شد. از طرفی ابزارهای مجازی در این قلم امکان تحول سریع تنظیمات را نیز برای کاربران فراهم خواهند کرد. به حرف های اپل گسترش دهندگان می‌توانند با گسترش ابهای شخص ثالث و با مقصد منفعت گیری حرفه‌ای از این قلم قابلیت‌های نرم‌افزاری جدیدی را به آن اضافه کنند. قیمت اپل پنسل پرو شبیه نسل دوم اپل پنسل و با هزینه ۱۲۹ دلار در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

ادامه مطلب
تمرکز اپل روی ساخت یک نمایشگر تاشو بدون چین خوردگی برای آیفون و آیپد است

ویژگی منحصر به فرد دیگر در این قلم قابلیت Find My است. اگر کاربر قلم خود را گم کند می‌تواند با منفعت گیری از این ویژگی آن را روی نقشه ردیابی کرده و سپس آن را اشکار کند. بدین ترتیب هیچگونه نگرانی برای گم کردن این قلم وجود ندارد. کاربران برخی از ژست‌های لمسی این قلم همانند Double Tap را می‌توانند به طور شخصی سازی شده درآورند. اپل با بهبود کارکرد قلم پنسل پرو توانسته تاخیر آن را به حداقل رساند. به این ترتیب کاربران در زمان منفعت گیری از این قلم در زمان نوشتن و طراحی حس بهتری خواهند داشت.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
بهترین برندهای اس اس دی کدامند؟

دسته بندی مقالات

مقالات کسب وکار

مقالات تکنولوژی

مقالات آموزشی

سلامت و تندرستی



منبع

پست های مرتبط