اپل نیز بعد از سامسونگ به جستوجو اضافه کردن هوش مصنوعی به آیفون ۱۶ است

تکنا


با وجودی که اپل تصمیم دارد قابلیت‌های هوش مصنوعی را در iOS 18 به کاربران اراعه کند اما این شرکت به فکر انحصاری کردن برخی ویژگی‌ها در آیفون ۱۶ نیز خواهد می بود.

به نقل از سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اپل تصمیم دارد قابلیت‌های پیشرفته مربوط به هوش مصنوعی را در محصولات آینده خود گسترش دهد. از جمله این قابلیت ها می‌توان به نسخه هوشمندتر سیری مبتنی بر مدل‌های بزرگ زبانی اشاره کرد که به گمان زیادً در نسخه تازه iOS 18 و آیفون‌های ۱۶ به کاربران اراعه می‌بشود.

به گمان زیادً iOS 18 همراه با نسخه تازه سیری و ویژگی‌هایی همانند قابلیت‌های مکالمه بهتر یکپارچگی گسترده با برنامه‌های دیگر همانند اپل موزیک و کی نوت معارفه بشود. مارک گرمن در بلومبرگ در گزارشی خبرداد این شرکت تا این مدت در رابطه منفعت گیری از قابلیت هوش مصنوعی مولد و محدود کردن آن به پردازش روی دستگاه یا منفعت گیری از آن روی سرویس‌های ابری تصمیم گیری نکرده است.

ادامه مطلب
آیفون ۱۵ پرو حتی با دریافت آپدیت جدید نیز همچنان بیش از حد داغ می‌شود

از طرف دیگر یکی از افشاگران در شبکه اجتماعی ایکس خبرداد اپل برخی از قابلیت‌های مربوط به هوش مصنوعی را از طریق سرویس‌های ابری را به کاربران دارای دستگاه‌های قدیمی اراعه می‌کند. اما قابلیت‌های گسترش یافتهتر روی دستگاه های مربوط به سری آیفون ۱۶ محدود است.



منبع

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها