شیائومی ۱۴ با قیمت گذاری حرفه‌ای توانست به آمار فروش انفجاری دست اشکار کند

تکنا


شیائومی با پشتیبانی پرچم‌دار تازه خود توانست به آمار فروش بالایی دست اشکار کند و از طریق آنها رکورد تازه‌ای نیز به ثبت رسیده است.

به نقل از سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، درآمد شیائومی از طریق فروش پرچمداران تازه خود به رقم رکورد شکن ۸۷.۵ میلیون دلار رسیده است. این رقم می‌تواند به گفتن نقطه عطف در آمار فروش دستاورد چشمگیری نیز برای این برند محسوب بشود.

شیائومی ۱۴ که اواخر مهرماه معارفه شد توانست درآمدزایی مهمی نیز برای چینی‌ها به جستوجو داشته باشد. این گوشی با حجم فروش و درآمد بالا توانست روی فروش فروشگاه‌های آنلاین نیز تسلط اشکار کند. اکنون شیائومی ۱۴ در رده نخست فروش موبایل در بین برندهای چینی قرار دارد.

شیائومی در شبکه اجتماعی ویبا پستی را در این مورد انتشار کرده و در آن از حمایتمشتریان و اشتیاق آنها برای تهیه تلفنهای شیائومی ۱۴ و ۱۴ پرو سپاس کرده است. به حرف های شیائومی این فروش توانست یک پیروزی مشترک و نشان دهنده ربط قوی این شرکت و کاربران باشد. شیائومی از زمان اراعه تلفنهای پرچمدار تازه خود توانست با کارکرد مناسب مقدار فروش خود را افزایش داده به طوری که تا آخر ۳۱ اکتبر ۱.۴ میلیارد دلار فروش داشته باشد.

ادامه مطلب
در آینده امکان چاپ سه بعدی همه چیز مقدور خواهد شد_رنگو
آخرین مطالب

بیشترین آمار فروش مربوط به گوشی سری شیائومی ۱۴ به مدل استاندارد آن تعلق داشته است. تنها بعد از ۱۰ روز اراعه این گوشی نزدیک به یک میلیون دستگاه از آن به فروش رفت و میانگین حجم فروش روزانه آن نیز به ۱۰۰ هزار دستگاه رسید.



منبع

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها