تست بدنه‌ی سایبرتراک تسلا در وجود ایلان ماسک توسط جو روگان را ببینید + ویدیو

تست بدنه‌ی سایبرتراک تسلا با تیرکمان توسط جو روگان


در جریان مصاحبه‌ی جو روگان هنرپیشه، ورزشکار و پادکست‌ساز مشهور آمریکایی در برنامه زنده رادیویی‌اش با ایلان ماسک، سخن بگویید درمورد سایبرتراک تسلا به یک شرط بندی ختم شد. در آن برنامه، ماسک سه آزمایشی را که برای تست مقاومت بیرونی سایبرتراک انجام داده می بود را گفت که شامل خالی کردن همه تیرهای یک تفنگ تامی، شلیک گلوله‌های کالیبر ۹ و ۴۵ میلی‌متری به بدنه‌ی سایبرتراک تسلا می بود. روگان در تکه ۲۰۵۴ برنامه توانایی جو روگان (The Joe Rogan Experience) او گفت: «آیا می‌توانم با تیرکمان به آن شلیک کنم؟ شرط می‌بندم بتوانم سوراخش کنم.» ماسک با خنده‌ای جواب داده می بود: «آره، مشکلی نیست.» سپس با روگان شرط یک دلاری بست که نمی‌تواند به بدنه سایبرتراک نفوذ کند.

بعد از این مصاحبه، آن‌ها خواست روگان را در یک انبار آزمایش کردند که با برخورد نوک تیر به بدنه تراک و له شدن آن به آخر رسید. حرف های می‌بشود روگان از یک کمان کامپوند ۴ کیلوگرمی منفعت گیری کرده که تیر ۵۲۰ گرمی با یک نوک تیز را با شدت ۹۱ متر بر ثانیه، پرتاب می‌کند.

تست بدنه‌ی سایبرتراک تسلا با تیرکمان توسط جو روگان

ویدیویی از این آزمایش انتشار شده که مشخص می کند روگان در حال آماده‌سازی کمان است در حالی که ماسک در بعد‌عرصه سیگار برگی دود می‌کند. روگان کمان را کشید و تیر را پرتاب کرد که با صدای بلندی به بدنه تراک برخورد کرد. تیر فرورفتگی ای روی بدنه تشکیل کرد، اما هنگامی روگان آن را از زمین برداشت فهمید شد نوک آن از میله جدا شده و له شده است.

ادامه مطلب
مدیرعامل اپل توضیح داد؛ چرا هر سال یک آیفون جدید معرفی می‌شود؟

روگان در حال نشان دادن تیر له شده به دوربین او گفت: «واقعاً دلنشین است.»

سایبرتراک تسلا با قیمتی بین ۵۰ تا ۷۰ هزار دلار، یک خودروی برقی شگفت با بدنه‌ای آینده‌نگر و زاویه‌دار خاکستری است. ماسک وزن این تراک را نزدیک به ۳,۱۷۵ کیلوگرم و شبیه یک فورد F-150 اظهار کرده است.

حرف های می‌بشود این ماشین چهره جاده‌ها را تحول خواهد داد و از نظر کاربردی بهتر از یک تراک و از نظر کارکرد بهتر از یک خودروی اسپرت است.

ادامه مطلب
اوپو عینک Air Glass 3 را با قابلیت‌های هوش مصنوعی معارفه کرد + ویدیو

سایبرتراک بردی بین ۴۰۰ تا ۸۰۰ کیلومتر و شتاب ۰ تا ۱۰۰ آن بین ۲.۹ تا ۶.۵ ثانیه است. ماسک در پادکست او گفت که در حال کار روی نسخه‌ای است که شتاب ۰ تا ۱۰۰ آن، کمتر باشد.

تست بدنه‌ی سایبرتراک تسلا با تیرکمان توسط جو روگان

اگرچه تراک سایبری در برابر فلش جو روگان مقاومت کرد، اما در اولین رونمایی این کامیون، در سال ۲۰۱۹، فرانتس فون هولشاوزن، مدیر طراحی تسلا، با چکشی به درب ماشین ضربه زد تا مقاومت آن را نشان دهد، اما این کار علتترک خوردن پایه شیشه شد، سپس تلاش کرد با پرتاب یک توپ فلزی سنگین از فاصله نزدیک، ثابت کند که شیشه ها نشکن است، اما انگار برخلاف نتیجه ای که در تست های قبلی ناظر آن بودند، شیشه ها ناکامی. ماسک که بعد از این اتفاق اراعه خود را جلوی خودروی شکسته در ادامه گفت، زیر لب فحشی داد.

تست بدنه‌ی سایبرتراک تسلا با تیرکمان توسط جو روگان

ماسک ویدیویی در توییتر (ایکس) انتشار کرد که نشان می‌داد ماشین در آزمایشی پشت صحنه از همان تست در سال ۲۰۱۹، سالم بیرون آمده است. گمان دارد ترکیب سه تست متوالی سنگ، چکش و مجدد سنگ، شیشه را به نقطه ناکامی رسانده باشد.

ادامه مطلب
جزیره خصوصی 32 میلیون دلاری هم‌بنیان‌گذار گوگل را ببینید + عکس

با وجود این حادثه، هم چنان میلیون‌ها نفر در طول چهار سال قبل برای خرید این خودروی آینده‌نگر ثبت نام کرده‌اند.



منبع

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها