قابلیت‌های هوش مصنوعی گوگل در موتور جستجو اکنون در اختیار کاربران ۱۲۰ سرزمین دیگر نیز قرار داده شده است

تکنا


اکنون کاربران بیشتری می‌توانند از قابلیت‌های هوش مصنوعی در نوار جستجوی گوگل SGE به طور مستقیم منفعت‌مند شوند.

به نقل از سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گوگل در کنفرانس I/O امسال خود از قابلیت Search Generative Experience (SGE) رونمایی کرد و به طور محدود آن را در اختیار تنها برخی کاربران قرار داد. اما به نظر می‌رسد هم اکنون این ویژگی در ۱۲۰ سرزمین تازه در دسترس قرار گرفته است.

مطابق پستی که اخیراً این شرکت در وبلاگ خود انتشار کرده است اکنون کاربران کشورهای تازه قادر می باشند از SGE از طریق مرورگر کروم و در قسمت Search Labs منفعت گیری کنند. این چنین دسترسی به این قابلیت از طریق اپلیکیشن گوگل در اندروید و ios طی هفته‌های آینده نیز در دسترس قرار می‌گیرد.

قابلیت‌های مربوط به هوش مصنوعی گوگل در موتور جستجو بیشتر از این تنها در اختیار کاربران ایالات متحده قرار داشت و بعد از آن کاربران هند و ژاپن نیز به آن دسترسی اشکار کردند. اما اکنون تعداد بسیاری از کشورها می‌توانند از این ویژگی منفعت گیری کنند. این چنین اکنون ۴ زبان اسپانیایی پرتغالی کره‌ای و اندونزیایی نیز برای کاربران این قابلیت به آن اضافه شده است.

ادامه مطلب
به حرف های محققان هوش مصنوعی می تواند فریب دادن را آموزش ببیند
آخرین مطالب

به پشتیبانی ویژگی SGE کاربران می‌توانند نتیجه مربوط به سوالات خود را به طور مستقیم در صفحه نتایج مشاهده کنند. این چنین امکان مشاهده سوالات و جواب‌های آن مربوط به جستجوهای قبلی نیز وجود دارد.



منبع

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها