هوش مصنوعی گلکسی می‌تواند به طور همزمان تماس‌ها را ترجمه کند

تکنا


سامسونگ ضمن رونمایی از هوش مصنوعی گلکسی خبرداد این قابلیت تا سال آینده اراعه شده و امکان دارد تلفنهای گلکسی اس ۲۴ نیز به آن تجهیزشوند.

به نقل از سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، سامسونگ در پست تازه خود خبرداد تصمیم دارد عصر جدیدی از مصنوعی گلکسی را در اختیار کاربران این تلفنها قرار دهد که می‌تواند به طور همزمان مکالمات را ترجمه کند. این شرکت در وبلاگ خود حرف های است: گلکسی AI یا هوش مصنوعی جامع برای موبایل می‌تواند توانایی همزمان هوش مصنوعی گسترش یافته توسط سامسونگ و این چنین دیگر همکاران و رهبران این صنعت را برای کاربران فراهم کند. این چنین این ویژگی در آینده توانایی روزانه شما با موبایل را منقلب خواهد کرد.

این ویژگی تازه با نام AI Live Translate Call خواهد می بود که به طور همزمان قابلیت ترجمه تماس‌ها را خواهد داشت و قرار است از طریق برنامه موبایلی سامسونگ اراعه بشود. مطابق اظهار سامسونگ کاربران با پشتیبانی این ویژگی می‌توانند تماس‌های صوتی و متنی را از طریق موبایل و به طور همزمان ترجمه کنند. این هوش مصنوعی اغاز سال آینده معارفه بشود.

ادامه مطلب
بلومبرگ گزارشی از رونمایی تراشه‌های سری M3 در رویداد Scary Fast منتشر کرد

به گمان زیادً قابلیت‌های مربوط به این هوش مصنوعی در تلفنهای گلکسی اس ۲۴ نیز وجود دارد که در اغاز سال آینده رونمایی خواهد شد. به نظر می‌رسد سامسونگ هوش مصنوعی مولد را به گفتن قسمت مهمی از گلکسی اس ۲۴ در نظر گرفته است. این چنین در آینده رقابت تازه بین سازندگان تلفنهای هوشمند از نظر قابلیت‌های هوش مصنوعی خواهد می بود.



منبع

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها