نسل تازه قفل در هوشمند شیائومی تجهیزبه هوش مصنوعی خواهد می بود

تکنا


شیائومی از نسل تازه قفل‌های درب این شرکت رونمایی کرده است که مبتنی بر هوش مصنوعی بوده و در آن از قابلیت‌هایی همانند حسگر تاثییر انگشت و افت صدای باز و بسته شدن در منفعت گیری شده است.

به نقل از سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، قفل در هوشمند شیائومی با نام Smart Door Lock 2 توسط این شرکت رونمایی شد که می‌تواند صدای باز و بسته شدن در را حذف کرده و این چنین از حسگر تاثییر انگشت نیز منفعت گیری کند. این قابلیت‌ها تنها به طور اختصاصی توسط شیائومی گسترش داده شده و در این قفل در رابطه منفعت گیری قرار گرفته است.

مطابق گزارشی که در رابطه این محصول تازه شیائومی انتشار شده است این قفل هوشمند می‌تواند تا ۱۲ دسیبل صدای در را در زمان بستن و تا ۱۳ دسیبل زمان باز کردن افت دهد.

ادامه مطلب
مصرف برق هوش مصنوعی گوگل با میزان مصرف برق در کشور ایرلند یکسان است

این چنین از حالتی به نام مزاحم نشوید در این قفل هوشمند منفعت گیری شده که در صورت فعال شدن صدای قفل و زنگ هشدار کم خواهد شد. این چنین به علت وجود حسگرهای درون این قفل در هوشمند می‌توان از حالت قفل خبر اشکار کرد. امکان باز شدن این قفل در از طریق حسگر تاثییر انگشت رمز عبور یکبار مصرف بلوتوث ساعت هوشمند کارت و کلید وجود دارد.  این دستگاه به علت منفعت‌گیری از هوش مصنوعی در حسگر تاثییر انگشت کارکرد بهتری نیز اراعه خواهد داد.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
هدست جدید متا در مقایسه با ویژن پرو از لحاظ فنی پایین‌تر ارزیابی شده است

شدت کارکرد حسگر تاثییر انگشت در این قفل زیاد بالا بوده و در کمتر از نیم ثانیه می‌تواند با درصد خطای کمتر از یک هزارم درصد قفل در را باز کند. این چنین کاربران می‌توانند مقدار سختی دادن تاثییر انگشت را به طور هوشمند تنظیم کرده و در زمان خطر آن را سختی داده و به طور از پیش تعیین شده با یک شماره تلفن تماس بگیرد.



منبع

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها