آمازون به جستوجو گسترش سیستم عامل اختصاصی و کنار گذاشتن اندروید است

تکنا


آمازون تصمیم دارد با گسترش سیستم عامل اختصاصی، از آن در محصولات خود منفعت گیری کرده و سیستم عامل اندروید را کنار بگذارد.

به نقل از سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اکنون در همه محصولات این شرکت از قبیل Fire TV Stick و حتی تبلت ها از نسخه های شخصی سازی شده اندروید منفعت گیری شده است. اخیرا گزارشی توسط Lawpass انتشار شده که نشان می دهد آمازون در مرحله های گسترش سیستم عامل اختصاصی به سر می برد.

آمازون تصمیم دارد از این سیستم عامل در همه محصولات خود منفعت گیری کند. به این علت دیگر سیستم شخصی سازی شده اندروید در محصولات این شرکت کنار گذاشته خواهد شد. این چنین نخستین محصول این شرکت که به سیستم عامل اختصاصی وگا تجهیزاست نسخه تازه Fire TV Stick خواهد می بود. این سیستم عامل مبانی بر لینوکس و به طور وب محور بوده و تعداد بسیاری از مرحله های گسترش آن پشت سر گذاشته شده است. به حرف های آمازون گسترش این سیستم عامل از سال ۲۰۱۷ اغاز شده است.

ادامه مطلب
مزایای کار کردن در شرکت‌های بزرگ فناوری - ویستا سامانه آسا_رنگو

مطابق گزارش انتشار شده به دو علت این سیستم عامل گسترش یافته است. یکی از آنها عقب بودن پوسته اختصاصی اندروید به کار گرفته شده در محصولات آمازون نسبت به نسخه مهم اندروید بوده است. این چنین گسترش این پوسته شخصی سازی شده در برخی از محصولات به صرفه نبوده و در واقع هدر دادن منبع های محسوب میشود.



منبع

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها