آیفون ۱۶ پرو در یک نمونه اولیه با تک‌حفره دوربین سلفی آزمایش می‌بشود

آیفون 16 پرو در یک نمونه اولیه با تک‌حفره دوربین سلفی آزمایش می‌شود


اپل اولین بار با آیفون ۱۴ پرو و ​​آیفون ۱۴ پرو مکس از «داینامیک آیلند» رونمایی کرد و سپس همه مدل‌های آیفون ۱۵ را نیز به آن تجهیزکرد. دور از انتظار به‌نظر می‌رسد که سری آیفون ۱۶ بدون داینامیک آیلند روانه بازار بشود اما در گزارش جدیدی حرف های شده که غول فناوری به گمان زیادً در حال آزمایش نمونه اولیه آیفون ۱۶ پرو با حفره مخصوص دوربین سلفی است.

شرکت‌هایی همانند اپل و سامسونگ پیش از تصمیم‌گیری در رابطه طراحی یک محصول مثالهای اولیه بسیاری را آزمایش می‌کنند تا به مدل نهایی دست اشکار کنند. اکنون یکی از محققین و منبع های صنعت فناوری ادعا کرده که آیفون ۱۶ پرو و پرو مکس با حفره مخصوص دوربین سلفی در حال تست می باشند. تلفنهای اندرویدی رقیب طبق معمولً با این طراحی اراعه خواهد شد که نسبت نمایشگر به بدنه را افزایش می‌دهد.

ادامه مطلب
انیمه های انگیزشی؛ ۲۲ انیمه تماشایی و الهام‌بخش

منفعت گیری از سنسور زیر نمایشگر در آیفون ۱۶ پرو؟

اپل این چنین تنها شرکتی است که در اطراف دوربین سلفی دستگاه خود قطعات فرد دیگر نیز به کار گرفته است و با وجود اسکنر مادون قرمز، پروژکتور نقطه‌ای و موارد دیگر امکان تشخیص چهره را فراهم می‌کند.

با فکر این‌که اپل سال آینده تصمیم داشته باشد از حفره مخصوص دوربین سلفی منفعت گیری کند، باید تغییرات بسیاری برای دستگاه خود انجام دهد و به گمان زیادً از Face ID زیر نمایشگر منفعت گیری کند. مشکلی که با این رویکرد وجود دارد این است که همه سنسورهایی که تا بحال برای زیرنمایشگر منفعت گیری شده‌اند، کیفیت چندان قابل‌قبولی ندارند.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
گوگل با هوش مصنوعی خود به تشکیل نقشه ماهواره‌ای نشت متان پشتیبانی می‌کند

در قسمت نظرات پست این منبع چندین کاربر قانع شده‌اند که اپل تنها بعد از دو نسل تصمیم دارد مجدد به منفعت گیری از حفره مخصوص سلفی رو بیاورد و افراد فرد دیگر معتقد می باشند که این طراحی سال ۲۰۲۵ در آیفون ۱۷ پرو و ​​آیفون ۱۷ پرو مکس منفعت گیری خواهد شد. «راس یانگ»، بنیانگذار و مدیرعامل Display Supply Chain Consultants نیز قبلاً حرف های می بود که این طراحی در تلفنهای آینده اپل وجود خواهد داشت، نه آیفون ۱۶ پرو یا آیفون ۱۶ پرو مکس. به این علت هرچند امکان پذیر نمونه اولیه این دستگاه‌ها با حفره مخصوص دوربین سلفی آزمایش شده باشد، لزوماً نمی‌توان او گفت که این طراحی در خط تشکیل زیاد آن‌ها نیز منفعت گیری خواهد شد.





منبع

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها