قیمت بازار شیائومی در روزهای تازه ۲۰ میلیارد دلار رشد کرد

تکنا


کم شدن فروش آیفون های اپل در چین علتشد تا شیائومی از این زمان منفعت گیری کرده و قیمت بازار خود را تا ۲۰ میلیارد دلار افزایش دهد.

به نقل از سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، برگشت پر قوت هواوی به بازار چین با افت فروش گوشی های آیفون همراه شد. در این بین دیگر برندها نیز زمان را غنیمت شمرده و سهم خود را در این بازار افزایش دادند.

در حالی که فروش گوشی های آیفون با کم شدن زیاد همراه بوده است، سازندگان چینی این گوشی ها سهم بازار خود را افزایش داده اند. یکی از این برندها شیائومی بوده است. این شرکت اکنون قیمت بازار خود را ۲۰ میلیارد دلار افزایش داده است. یکی از دلایل آن نیز قیمت گوشی های شیائومی در بازار و افزایش کسب و کارهای مربوط به لوازم الکتریکی بوده است. در این بین دیگر لوازم این برند نظیر دوربین های هوشمند شیائومی نیز نقش موثری ایفا کرده اند.

ادامه مطلب
بازدید تخصصی تجهیزات پنوماتیک | تکنا

سهم بازار شیائومی اکنون بیشتر از ۶۰ درصد رشد داشته و دارای بهترین کارکرد در شاخص فناوری است. یقیناً غیر از شیائومی دیگر برندهای چینی نیز با کم شدن فروش آیفون سود کرده اند. یکی دیگر از عوامل رشد بازار شیائومی معارفه گوشی شیائومی ۱۴ بوده است. از زمان معارفه تا بحال بیشتر از یک میلیون خواست از این گوشی به ثبت رسیده است. از طرف دیگر برای گوشی های هواوی نیز در ماه های تازه این چنین کارکرد شبیهی به ثبت رسیده است.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
آل این وان بخریم یا لپ تاپ؟ کدام یک بهتر است؟



منبع

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها