Airbnb با مبلغی کمتر از ۲۰۰ میلیون دلار، یک استارتاپ هوش مصنوعی خرید

Airbnb با مبلغی کمتر از 200 میلیون دلار، یک استارتاپ هوش مصنوعی خرید


شرکت Airbnb در خرید وفروش‌ای به‌قیمت کمتر از ۲۰۰ میلیون دلار اولین خرید خود به گفتن یک شرکت سهامی عام را انجام داده است. این استارتاپ «Gameplanner.AI» نام دارد و از زمان تأسیس خود در سال ۲۰۲۰ در خفا مشغول به‌کار بوده است. به حرف های Airbnb این استارتاپ می‌تواند برخی از پروژه‌های هوش مصنوعی این شرکت را تسریع کند.

بر پایه گزارش CNBC، استارتاپ Gameplanner.AI توسط آدام چیر (Adam Cheyer) یکی از بنیان‌گذاران دستیار صوتی سیری تأسیس شده است. وقتی‌که اپل سیری را خرید، او در کنار استیو جابز کار می‌کرد. چیر بعداً Viv Labs را تأسیس کرد که پایه و مبنا دستیار صوتی سامسونگ شد. مدیرعامل شرکت Airbnb حرف های است که این استارتاپ به مرور زمان، توانایی کاربران آن‌ها را بهبود می‌بخشد.

Airbnb و هوش مصنوعی

«برایان چسکی»، مدیرعامل Airbnb حرف های است که هوش مصنوعی مولد، پلتفرم این شرکت را به‌طور اساسی تحول خواهد داد. او می‌خواهد از هوش مصنوعی به‌گفتن یک «دربان مسافرتی» منفعت گیری کند که در طول زمان درمورد کاربران اطلاعات جمع می‌کند و ازمایش ها سفر آن‌ها را افزایش می‌دهد، به گفتن مثال، این سیستم بر پایه سابقه سفر کاربران به آن‌ها اتاق‌ها یا خانه‌های مناسب نظر می‌کند.

ادامه مطلب
Recruitment Chatbot: Step-By-Step Guide for 2022

این خرید وفروش اولین خرید Airbnb از سال ۲۰۱۹ است و مشخص می کند که استراتژی این شرکت درحال تحول است و به‌طور بالقوه Airbnb را به شرکتی روبه‌‌رشد تبدیل کند. این شرکت بر پایه اصول حسابداری عمومی (GAAP) شرکت سودآوری است و تا آخر سپتامبر (مهر ۱۴۰۲) ۱۱ میلیارد دلار دارایی نقدی و نقدی داشته است.



منبع

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها