هر فعالیتی غیر از نشستن های طویل برای قلب سودمند است

تکنا


محققان بین المللی در مطالعه ای همه فعالیت های روزانه افراد را بازدید و رتبه بندی کرده اند. مسئله مهم در این مطالعه دقت به این نوشته است که هر حرکتی غیر از نشستن های طویل برای قلب سودمند خواهد می بود.

به نقل از‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، مطالعات نشان می دهد تعداد بسیاری از تغییرات کوچک در فعالیت های روزانه می تواند روی بهبود فعالیت قلب موثر باشد. یقیناً مقدار شدت آن نیز مهم است. یکی از این تغییرات مهم عدم منفعت گیری از نشستن های طویل زمان و منفعت گیری از دیگر فعالیت ها با مقدار تحرک زیاد تر است. از جمله این فعالیت ها می توان به دویدن، بالا رفتن از پله و یا پیاده روی سریع اشاره کرد.‌هر فعالیتی با قابلیت افزایش ضربان قلب و بهبود تنفس حتی در زمان اندکی همانند یک یا دو دقیقه می تواند مهم و موثر باشد.

ادامه مطلب
با وجود عملکرد مناسب پیکسل ۸ در بنچمارک همچنان فاصله زیادی با پرچم‌دارهای سامسونگ و اپل دارد

اکنون بیماری های قلبی عروقی به گفتن نخستین عامل مرگ در جهان سالانه ۱۸ میلیون قربانی می‌گیرد. با وجود مساعد بودن برخی افراد در ابتلا به این بیماری ها، زندگی مدرن نیز علتدشوار شدن کار قلب شده است. عوامل خطرناک در آن نیز عدم تحرک ، منفعت گیری از رژیم غذایی نامناسب و منفعت گیری از الکل و دخانیات می باشند. تحقیقات تازه نیز نشان می دهد نشستن های طویل بدترین کار برای سلامت قلب است. شاخص های مهم از قبیل کلسترول و هموگلبین گلوکوزیته، از جمله مواردی می باشند که در زمان نشستن مقدار ناسالمی را خواهد داشت.



منبع

آخرین مطالب
ادامه مطلب
هر چهار مدل گوشی‌های آیفون ۱۶ به تراشه A۱۸ مجهز خواهند شد

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها