شکایت کاربران تیک تاک از حجم زیاد زیاد تبلیغات در این پلتفرم

تکنا


به حرف های کاربران تیک تاک حجم زیاد زیاد تبلیغات در این پلتفرم به گونه ای است که آن را به یک ویران شهر برای آنان تبدیل کرده است.

به نقل از سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، تیک تاک از اغاز امسال تیک تاک شاپ را در اختیار تشکیل کنندگان محتوا قرار داد. اما اکنون این تشکیل کنندگان نسبت به این ویژگی شکایت داشته و اعتقاد دارند مقدار تبلیغات اسپانسری زیاد زیاد تر از قبل نمایش داده میشود.

یکی از تیک تاکرهای معروف با بیشتر از ۵۰۰ هزار نفر جستوجو کننده در ویدیوی تازه خود خبرداد فضای تیک تاک به علت تبلیغات زیاد در تیک تاک شاپ و ویدیوهای NPC زیاد تحول کرده است.

ویدیوهای NPC همان ویدیوهای اینفلوئنسرهایی است که با مقصد دریافت هدایای دیجیتالی در استریم های زنده عمل های رباتیک انجام می دهند. این تیک تاکر در ویدیوی خود حرف های است در همه جای این پلتفرم لینک ها دیده شده و تبلیغات نیز به شکل صدها آگهی وجود دارند.

ادامه مطلب
پنتاگون به جستوجو استخدام هزار خلبان هوش مصنوعی است
آخرین مطالب

فروشگاه اختصاصی تیک تاک فروردین امسال برای تشکیل کنندگان محتوای ایالات متحده رونمایی شد. آنها می توانند با فروش محتوای خود کمیسیون دریافت کنند. مطابق تجزیه و تحلیل های انجام گرفته توسط دو خبرنگار اینسایدر، محتواهای تبلیغاتی به طور مدام در فیدهای کاربران نمایش داده خواهد شد. این چنین تنها نزدیک به ۷۲ درصد از ویدیوهای مشاهده شده در این پلتفرم ویدیوهای معمولی بوده و بقیه تبلیغات می باشند.

ادامه مطلب
محتواهای تشکیل شده با هوش مصنوعی از اردیبهشت ماه توسط اینستاگرام برچسب گذاری می‌شوند_رنگو



منبع

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها