گوشی های سری تازه میزو با حاشیه هایی باریک تر از آیفون ۱۵ اراعه میشوند

تکنا


تصاویر جدیدی از تلفنهای تازه شرکت میزو انتشار شده که طراحی این گوشی را نشان می دهد. مطابق این تصاویر، این گوشی دارای طراحی منحصر بفرد با حاشیه های باریک خواهد می بود.

به نقل از سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شرکت میزو پیش فروش گوشی های خود را از امروز در چین اغاز کرده است. پوستر جدیدی که از این گوشی ها انتشار شده نشان دهنده جزئیات طراحی آنها است.

گوشی تازه Meizu21 دارای نمایشگر ۶.۵۵ اینچی سامسونگ با حاشیه های متقارن است که نسبت به آیفون ۱۵ حاشیه های باریک تری خواهد داشت. یقیناً شیائومی ۱۴ که اخیرا اراعه شده است حاشیه های باریک تری دارد اما دارای تقارن نیست.

این گوشی دارای باتری ۴۸۰۰ میلی آمپر ساعتی در مدل استاندارد بوده و نسخه پرو آن به باتری ۵۰۲۰ میلی آمپر ساعتی تجهیزاست. تا این مدت در رابطه قابلیت شارژ بی سیم در رابطه مدل پرو اطلاعاتی انتشار نشده است. این دو گوشی به پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۳ تجهیزمی باشند. دوربین های پنل پشتی شامل دوربین مهم ۵۰ مگاپیکسلی، به همراه ویژگی لرزشگیر اپتیکال و دوربین های فوق عریض و تله فوتو می باشند. به گمان زیاد نسخه پرو دارای دوربین تله فوتو پربسکوپی خواهد می بود.

ادامه مطلب
گوگل توسعه میکروسکوپ واقعیت افزوده را آغاز می‌کند
آخرین مطالب



منبع

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها