اولین آپدیت هوش مصنوعی Copilot جلسات کاری تیمز را بهبود می‌بخشد

تکنا


مایکروسافت اولین آپدیت هوش مصنوعی Copilot را با مقصد بهبود جلسات کاری تیمز با پشتیبانی قابلیت‌هایی نظیر یادداشت برداری از جلسات کاری رونمایی کرد.

به نقل از سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، در تغییرات تازه برای Copilotشاهد تعامل و شراکت زیاد تر این چت بات هوش مصنوعی در جلسات تیمز خواهیم می بود. این چنین این چت بات همانند یک پشتیبانی کننده سازمانی میتواند در برنامه‌های آفیس از قبیل تیمز پاورپوینت و Outlook وجود داشته باشد.

اولین آپدیت Copilot شامل انعطاف پذیری بیشتری برای خروجی چت بات خواهد می بود. به این علت کاربران می‌توانند نتایج اراعه شده را با دستورالعمل‌هایی تحول داده و مطابق با میل شخصی خود قالب‌بندی و سبک آن را نیز عوض کنند.

مایکروسافت برای نحوه کارکرد Copilot در تیمز تغییراتی را اراعه کرده که در سال آینده می‌توان به آنها دسترسی داشت. در تغییرات تازه Copilot امکان یادداشت برداری از جلسات را خواهد داشت و می‌تواند آن را با دیگر شرکت کنندگان نیز به اشتراک بگذارد. دیگر تغییرات ات می‌توان به دستور کد اشاره کرد که با پشتیبانی آن می‌توان یادداشت‌های تهیه شده را تنها برای یک شخص ارسال کرد.

ادامه مطلب
انتشار کردن اطلاعاتی از دکمه کپچر در آیفون ۱۶
آخرین مطالب



منبع

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها