وسترن دیجیتال درایوهای ۲۴ ترابایتی CMR و ۲۸ ترابایتی SMR را معارفه کرد

وسترن دیجیتال درایوهای 24 ترابایتی CMR و 28 ترابایتی SMR را معرفی کرد


وسترن دیجیتال تازه ترین سری هارد درایوهای خود را با حداکثر ظرفیت ۲۸ ترابایت برای مراکز داده معارفه کرد. این شرکت درحال اراعه درایو تازه Ultrastar DC HC680 با ضبط مغناطیسی پوششی (SMR) و ظرفیت حداکثر ۲۸ ترابایتی است. این شرکت این چنین از درایوهای تازه WD Gold سازمانی و Ultrastar DC HC580 با حداکثر ظرفیت ۲۴ ترابایتی و فناوری ضبط مغناطیسی معمولی (CMR) رونمایی کرده است.

بر پایه گزارش منتشرشده، پرچمدار هارد درایوهای وسترن دیجیتال در رونمایی تازه، درایو Ultrastar DC HC680 است که در ظرفیت‌های ۲۶، ۲۷ و ۲۸ ترابایت اراعه می‌بشود. این سه مدل، بیشترین ظرفیت را در بین درایوهای حاضر در بازار دارند؛ برای مثال هارد درایوهای X24 شرکت سیگیت حداکثر ظرفیت ۲۴ ترابایت را اراعه خواهند داد.

داریوهای تازه وسترن دیجیتال از نسخه بهبودیافته فناوری OptiNAND منفعت می‌برند. این فناوری برای ذخیره‌سازی فراداده‌ها (یا متادیتا) از یک فلش‌درایو NAND منفعت گیری می‌کند تا کارکرد بهتری داشته باشد و فضای کمتری اشغال کند. این چنین از ضبط مغناطیسی به پشتیبانی انرژی (EAMR) برای افزایش چگالی فضای درایو منفعت گیری می‌بشود. محصولات تازه وسترن دیجیتال از نوع درایوهای هلیومی می باشند که ۱/۷ چگالی هوا دارند و صفحاتشان نازک‌تر است. این درایوها فقط برای مشتریان سازمانی در دسترس می باشند.

ادامه مطلب
واتس‌اپ روی قابلیت اشتراک‌گذاری صفحه کار می‌کند؛ با یکدیگر فیلم ببینید و آهنگ گوش کنید

مشخصات و قیمت درایوهای سازمانی وسترن دیجیتال

وسترن دیجیتال این چنین یک نسخه ۲۴ ترابایتی از درایوهای سازمانی WD Gold را رونمایی کرد. این هارد درایو را می‌توان با قیمت ۶۲۹.۹۹ دلار از سایت این شرکت خواست داد. درایوهای WD Gold در ظرفیت‌های گوناگون (حتی ۱ ترابایت) حاضر می باشند و از ضبط مغناطیسی معمولی منفعت گیری می‌کنند، ولی درایوهای با ظرفیت ۱۲ ترابایت و بالاتر ساختار هلیومی دارند. نسخه‌های ۲۲ ترابایتی و ۲۴ ترابایتی نیز ArmorCache را اراعه خواهند داد که وسترن دیجیتال می‌گوید کارکرد و امنیت داده‌ها را بهبود می‌بخشد.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
بهبود نگارش، ریاضی و کدنویسی_رنگو

سری Ultrastar DC این چنین دارای یک درایو تازه ۲۴ ترابایتی به نام HC580 است. این مدل نیز از OptiNAND حمایتمی‌کند ولی به طور CMR است و در ظرفیت ۲۲ ترابایت و این چنین با رابط SATA اراعه می‌بشود. این درایوهای هلیومی این چنین دارای طراحی ۱۰ پلاتری و ArmorCache می باشند، به این علت همه ویژگی‌های درایوهای دارای ظرفیت بالاتر را بدون معایب فناوری SMR اراعه می‌کنند.



منبع

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها