یکی از قابلیت‌های پیکسل ۹ گوگل منفعت گیری از تازه ترین استاندارد شارژ بیسیم است

تکنا


کنسرسیوم WPC Wireless Power خبرداد به زودی فناوری شارژ بیسیم Qi2 به بازار اراعه خواهد شد و سری پیکسل ۹ گوگل به گمان زیادً از این فناوری حمایتخواهد کرد.
به نقل از سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، با وجودی که زمان بسیاری از معارفه پیکسل هشت گوگل نمی‌گذرد. اما برخی شایعه ها مشخص می کند به گمان زیادً گوشی بعدی گوگل تجهیزبه فناوری شارژ بیسیم تازه Qi2 بوده و می‌تواند از فناوری Qi2 حمایتکند. مطابق بیانیه مطبوعاتی کنسرسیوم Wireless Power اولین محصولات سازگار با این فناوری در حال دریافت گواهی بوده و به زودی تلفنهای تجهیزبه این فناوری نیز به بازار اراعه خواهند شد.
استاندار Qi v2 دارای دو نمایه است که یکی از آنها به نام MPP مبتنی بر فناوری مکس اپل بوده که توسط اپل به برای تلفنهای آیفون اراعه شده است. نمایه‌ای دیگر نسخه ارتقا یافته EPP است که مطابق با استاندارد Qi2 v2 ساخته شده است. این فناوری می‌تواند کلیه دستگاه‌های الکترونیکی از قبیل تلفنهای موبایل را با شدت ۱۵ وات شارژ کند. اما به نظر می‌رسد کارکرد آن به علت منفعت بردن از آهنربا برای تراز دقیق سیم پیچ به نسبت سریع تر باشد. گمان می‌رود گوگل در سری پیکسل نو از این استاندارد منفعت گیری کند. چون مهندس ارشد سخت‌افزار گوگل اخیراً به گفتن عضو هیئت مدیره به WPC ملحق شده است.

ادامه مطلب
در سال قبل بیشتر از ۱۷۰ میلیون نقد و بازدید جعلی توسط گوگل حذف شد



منبع

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها