ادوبی و Salesforce آمار فروش کلی روز شکرگزاری را میلیاردها دلار اظهار کردند

ادوبی و Salesforce آمار فروش کلی روز شکرگزاری را میلیاردها دلار اعلام کردند


چهارمین پنجشنبهٔ ماه نوامبر هر سال روز شکرگزاری است که در آن تعداد بسیاری از فروشگاه‌های ایالات متحده تعطیل می باشند. روز سپس از روز شکرگزاری نیز بلک فرایدی (جمعه سیاه) اغاز می‌بشود که در آن تعداد بسیاری از مردم به فروشگاه‌ها مراجعه می‌کنند و کالاهای موردنیاز خود را پیش از تعطیلات کریسمس با تخفیف‌های بسیاری خریداری می‌کنند. اکنون ادوبی و سیلزفورس آمار فروش تعطیلات شکرگزاری پنجشنبه و پیش‌بینی خود برای فروش جمعه سیاه را اظهار کرده‌اند.

بر پایه گزارش ادوبی، مردم ایالات متحده در روز پنجشنبه ۵.۶ میلیارد دلار به‌صورت آنلاین خرج کرده‌اند که این رقم نسبت به سال قبل فقط ۵.۵ درصد افزایش داشته است. Salesforce نیز توضیح می‌دهد که در سراسر جهان، فروش آنلاین آن به ۳۱.۷ میلیارد دلار رسیده است و این مقدار در ایالات متحده مجموعاً ۷.۵ میلیارد دلار بوده است که هر دو رقم اظهار شده فقط ۱ درصد نسبت به سال قبل افزایش یافته‌اند.

از گزارش ادوبی

محاسبات سیلزفورس درمورد میانگین قیمت خواست‌ها نیز رشد مقداری داشته است. در سطح جهان، میانگین خواست‌های این شرکت فقط ۲ درصد افزایش یافت و به ۱۰۳ دلار برای هر «سبد» رسید، در حالی که این مقدار برای ایالات متحده با ۱ درصد افزایش به ۱۱۹ دلار رسیده است.

ادامه مطلب
باتری‌های فاقد کبالت با هزینه کمتر، آینده صنعت ماشین را منقلب می‌کنند

تلفنهای موبایل یکی از محبوب‌ترین کالاهای جمعه سیاه

تلفنهای موبایل از جمله کالاهای برجسته این پنجشنبه شکرگزاری بوده‌اند و ادوبی ادعا می‌کند که نزدیک به ۳.۳ میلیارد دلار برای این دستگاه‌ها هزینه شده است که نسبت به سال قبل با افزایش ۱۴ درصدی همراه بوده و رکورد بی‌سابقه‌ای برای روز شکرگزاری محسوب می‌بشود.

از گزارش Salesforce

Salesforce نیز در گزارش خود اشاره می‌کند که ترافیک آنلاین کلی سایت‌های حوزه تجارت الکترونیک، در سراسر جهان ۴ درصد و در ایالات متحده ۶ درصد افزایش اشکار کرده است.

ادامه مطلب
چرخه احساسات چیست؟ چطور به شناخت احساساتمان کمک می‌کند؟

نهایتاً، ادوبی پیش‌بینی کرده که مقدار هزینه‌های آنلاین در همه پنج روز این رویدادها به ۳۷.۲ میلیارد دلار خواهد رسید که نسبت به سال قبل فقط ۵.۴ درصد افزایش یافته است. این چنین مطابق گزارش این شرکت، در جمعه سیاه ناظر فروش ۹.۶ میلیارد دلاری خواهیم می بود که تقریباً به همان مقدار و ۵.۷ درصد در قیاس با سال قبل افزایش اشکار می‌کند. Salesforce پیش‌بینی خود از این نوشته را اراعه نکرده است.



منبع

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها