مزرعه استخراج بیت کوین کشف شده در لهستان در زیر یکی از ساختمان های دولتی قرار داشت

تکنا


مزرعه استخراج بیت کوین احداث شده در زیر ساختمان اداره دولتی لهستان توسط کارگر تعمیرکار شناسایی شد. صاحب این مزرعه فردی لهستانی بوده و با مقصد منفعت گیری از برق این ساختمان مزرعه خود را در آنجا احداث کرده می بود.

به نقل از سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شبکه خبری لهستان در گزارشی خبرداد یک فرد دقیقا در زیر ساختمان دیوان عالی در ورشو عمل به احداث مزرعه استخراج بیت کوین کرده می بود. بعد از این کشف تحقیقات جدی تعداد بسیاری در این سرزمین به راه افتاد.

در بین تحقیقات اشکار شد کامپیوترهای پرمصرف این مزرعه در داخل کانال های تهویه هوا جاسازی شده بودند.‌ این مزرعه در هر ماه نزدیک به چندین هزار زلوتی( واحد پول این سرزمین) برق از این ساختمان سرقت کرده است.

در ابتدا دو راننده بیل مکانیکی نیز دستگیر شدند. آنها مسئول سرویس کف ساختمان دادگاه بودند. مطابق اظهار یکی از قاضیان این دادگاه، با وجود کشف مزرعه استخراج بیت کوین در این مکان، تا این مدت شواهدی مبنی بر دسترسی به اطلاعات دادگاه و یا نقض آنها اشکار نشده است. پیش از این این چنین اتفاقاتی در کشورهای دیگر نیز رخ داده می بود. چون استخراج کنندگان رمز ارز به جستوجو صرفه جویی در هزینه های خود بوده و به همین علت عمل به سرقت برق از مکان های گوناگون خواهد شد‌.

ادامه مطلب
تأثیرگذارترین تلسکوپ‌های تاریخ؛ از تلسکوپ گالیله تا جیمز وب
آخرین مطالب

یکی از تاسیسات دولتی در مالزی نیز در اغاز امسال ناظر این چنین اتفاقی بوده است. به طوری که مقدار خسارت داخل شده بر تاثییر این اتفاق نزدیک به ۶۵۰۰ دلار در ماه گزارش شده می بود.



منبع

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها