کشف باگ تازه در iOS 17 که علتفریز شدن آیفون می بشود

تکنا


کاربران آیفون از کشف باگ جدیدی در iOS 17 خبر دادند که علتفریز شدن کامل این گوشی میشود‌. یقیناً این مشکل با یک راه حل ساده رفع خواهد شد.

به نقل از سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، این نسخه تازه از آی او اس برای مدل های آیفون سازگار با آن انتشار شده می بود. در ابتدا این به روز رسانی با مشکلاتی از قبیل عدم اتصال پایدار به شبکه بیسیم و در برخی گوشی های آیفون ۱۵ پرو با داغ شدن بیشتر از اندازه روبه رو می بود. اما اپدیت تازه اپل توانسته تا حدودی این مشکلات را رفع کند. اما اکنون نسخه بعدی با یک باگ جدیدی همراه است که طی آن صفحه نمایش به طور کامل قفل میشود.

علت مهم انتشار کردن iOS 17.0.3 از بین بردن مشکل داغ شدن بیشتر از اندازه برخی از آیفون ها بوده است. اما به نظر می رسد این نسخه نیز با چندین باگ اراعه شده است. در iOS 17.1.1 مشکل عجیبی وجود دارد که می تواند آیفون کاربران را به طور کامل قفل کند. به طوری که فشردن هیچ کدام از دکمه ها نمی تواند اثری روی آن داشته باشد.

ادامه مطلب
ماجرای تعطیل شدن پروژه خودروی برقی اپل چه می بود؟

باگ مذکور به قسمت App Library تعلق دارد و تنها در زمان فعال شدن این گزینه تشکیل میشود. مطابق ویدیویی که یکی از کاربران در ایکس انتشار کرد در صورتی که افراد فرد دیگر به گوشی کاربران دسترسی داشته باشند با فعال کردن این گزینه می توانند آن را فریز کنند. یقیناً با ری استارت کردن می توان این مشکل را از بین بردن کرد.



منبع

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها