با گوشی بعدی سونی می‌توانید عکس‌های خود را با امضای دیجیتالی ثبت کنید

تکنا


سونی تصمیم دارد ویژگی جدیدی در قسمت دوربین به تلفنهای تازه اکسپریا یک مارک ۶ و اکسپریا ۵ مارک ۶ اضافه کند.

به نقل از سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، سونی از جمله شرکت‌های حوزه فناوری محسوب می‌بشود که در هر بار معارفه پرچمداران تازه خود تلاش کرده تا ویژگی جدیدی را به دستگاه‌های خود اضافه کند که تا بحال در این صنعت دیده نشده است. به همین علت می‌توان این شرکت را با سنت اولین در دنیا شناخت. از جمله ویژگی تازه این شرکت ژاپنی که در گزارش‌های تازه به آن اشاره شده می‌توان به قابلیت‌های دلنشین مدل‌های تازه گوشی سونی اشاره کرد.

پرچمداران آینده این شرکت ثبت تصاویر دوربین تلفنها را با امضای دیجیتالی منحصر به فرد روی عکس‌ها و ویدیوها انجام خواهند داد. مقصد از انجام این کار نیز جلوگیری از جعل و ثبت تصاویر اورجینال است. به این علت بازدید متا دیتای تصاویر و ویدیوها می‌تواند نشان دهنده دستکاری آنها باشد.

ادامه مطلب
۱۲ نشانه همکار سمی؛ چطور در محیط کار با او برخورد کنیم؟

این ویژگی برای دوربین‌های DSLR تلفنهای سونی از طریق یک به روز رسانی نرم‌افزاری اراعه می‌بشود. شرکت تلاش کرده تا این ویژگی را به تلفنهای هوشمند خود اضافه کند. به این علت در صورتی که یکی از کاربران تلفنهای سونی هستید و یا تصمیم دارید در آینده یکی از پرچمداران این شرکت را تهیه کنید می‌توانید از این ویژگی منفعت گیری کرده و عکس‌ها و ویدیوهای خود را با امضای دیجیتالی به ثبت برسانید.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
قوی ترین و بهترین چراغ قوه جهان چیست؟



منبع

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها