گیمرهای حرفه‌ای کالاف دیوتی موبایل سلاح‌ها و مپ‌ها را می‌شناسند

سلاح‌های کالاف دیوتی موبایل: بهترین سلاح‌ها برای هر نقش


بازی کالاف دیوتی موبایل در واقع نسخه کوچک‌ شده سری بازی‌های کالاف دیوتی است که برای تلفنهای تلفن همراه اراعه شده است. در این بازی شوق‌انگیز دقت بسیاری به جزئیات گوناگون شده است و همه نیازهای شما به یک بازی شوتینگ موبایل را از بین بردن خواهد کرد. تنوع زیاد بالای سلاح‌ها و نقشه از دیگر نکاتی می باشند که شما را مجذوب خود می‌کنند.

سلاح‌های کالاف دیوتی موبایل: بهترین سلاح‌ها برای هر نقشتعداد بسیاری از گیمرهای کالاف برای حذف دشمنان خود از سریع‌ترین  اسلحه های کالاف منفعت گیری می‌کنند. خرید تفنگ کالاف با سی پی سریع یکی از ساده‌ترین راه حلهای حاضر برای دسترسی به این امکانات است. در این نوشته با اسلحه ها و نقشه های محبوب کالاف دیوتی موبایل آشنا می‌شویم.

معارفه بهترین اسلحه‌های کالاف دیوتی موبایل

بازی کالاف دیوتی موبایل نزدیک به ۸۶ سلاح متفاوت دارد که تعداد قابل توجهی به حساب می اید. شما می‌توانید سلاح‌های گوناگون بازی را به گروه‌های گوناگون تقسیم کنید. در زیر دسته‌بندی‌ سلاح‌های کالاف دیوتی موبایل را می‌توانید ببینید:

  • سلاح‌های ثانویه (تفنگ‌های کمری، سلاح‌های سرد، راکت‌اندازها)
  • تفنگ‌های ساچمه‌ای (شات‌گان‌ها)
  • مسلسل‌های دستی (SMG)
  • تفنگ‌های تهاجمی (AR)
  • مسلسل‌های سبک (LMG)
  • تفنگ‌های مارکزمن
  • تفنگ‌های تک‌تیرانداز

شما برای پیروز شدن و ناکامی دیگر پلیرها باید همیشه باید بهترین سلاح را به همراه داشته باشید که برخی از آن ها با خرید سی پی cp کالاف دیوتی موبایل بدست می آیند.. برخی از سلاح‌ها در حالت استاندارد کارکرد زیاد خوبی دارند، اما با مقداری تغییرات و منفعت گیری از تجهیزات خاص می‌توان کارکرد زیاد تر آن‌ها را تا حد بسیاری بهبود بخشید. در ادامه بهترین اسلحه در هرکدام از دسته‌بندی‌های بالا را معارفه می‌کنیم.

ادامه مطلب
لذت بازی فری فایر در واریز سریع جم فری فایر (زیر 5 دقیقه) تنها با اوریکس گیم
آخرین مطالب

بهترین سلاح ثانویه: MW11

هرچند کشتن حریف با سلاح سرد همیشه لذت خاص خودش را دارد، اما بدون شک اسلحه کمری MW11 بهترین گزینه در این کلاس است. این تفنگ شدت تیراندازی بالا و ظرفیت خشاب زیاد را با هم دارد. MW11 یک انتخاب عالی برای سلاح ثانویه است.

بهترین شات‌گان: R9-0

تیراندازی با شات‌گان R9-0 به علت نیمه‌اتومات بودن آن زیاد لذت‌قسمت است و قوت و شدت را در کنار هم دارد. این شات‌گان با اضافه کردن خشاب گرد و ظرفیت بالا می‌تواند به راحتی KRM-262 را پشت سر بگذارد و در نبردهای تن به تن پیروز بشود.

ادامه مطلب
هیل کلایمب ریسینگ لول مکس

شات‌گان R9-0 یک سلاح قدرتمند برای نزدیک شدن به دشمنان

شات‌گان R9-0 یک سلاح قوی و همه کاره است که در بازی کالاف دیوتی موبایل وجود دارد. این سلاح در فصل ۸ سال ۲۰۲۱ به بازی اضافه شد و از آن زمان به یکی از محبوب‌ترین شاتگان‌های بازی تبدیل شده است.

بهترین مسلسل دستی (SMG): CBR4

اگر به جستوجو مسلسل دستی می‌گردید بهترین انتخاب شما CBR4 خواهد می بود. این تفنگ با شدت شلیک زیاد بالا دشمن را ذوب می‌کند. علاوه بر این لگد ناچیز و برد متوسط آن را برای نقشه‌های شهری و درگیری‌های نزدیک ایده‌آل کرده است.

بهترین تفنگ تهاجمی: M13

تفنگ زیبای  M13 به علت سادگی و تنوع زیاد بالای تجهیزات جانبی یک تفنگ تهاجمی عالی در بازی به حساب می اید. یقیناً علاوه در این بین باید به دو سلاح عالی دیگر یعنی MK2 و Grau 5.56 نیز اشاره کنیم. به طور کلی شما با نصب تجهیزات مناسب می‌توانید هر کدام از این تفنگ‌ها را تا حد بسیاری تحکیم کنید. برای این منظور باید پیش از هر چیز خرید سی پی را در دستور کار قرار دهید.

بهترین مسلسل سبک (LMG): Holger 26

شما می‌توانید برای مسلسل مرگبار Holger 26 از خشاب‌هایی با صد عدد تیر منفعت گیری کنید. شدت بالای تیرهای شلیک شده و برد قابل قبول آن‌ها شما را در هر نبرد سربلند می‌کنند. علاوه بر این شما می‌توانید تجهیزات جانبی گوناگون را بر روی Holger 26 نصب کنید.

ادامه مطلب
کشف عناصر یخی سازنده حیات توسط تلسکوپ فضایی جیمز وب_رنگو

بهترین تفنگ مارکزمن: SKS

تفنگ SKS همیشه یک سلاح محبوب در بازی‌های کالاف دیوتی به حساب می اید و نسخه موبایل نیز از این قاعده مستثنی نیست. شما تنها با شلیک دو تیر SKS به نیم‌تنه بالایی حریف او را از پا در خواهید آورد. علاوه بر SKS می‌توان از SVD نیز در بازی منفعت گیری کرد.

بهترین تفنگ تک‌تیرانداز: DL Q33

هیچ کدام از تفنگ‌های تک‌تیرانداز کالاف دیوتی موبایل به اندازه DL Q33 برد سودمند ندارند. این تفنگ از معدود سلاح‌های بازی است که یک تیر آن برای کشتن حریف کافی است. تفنگ DL Q33 علاوه بر دقت بالا از شدت تیراندازی به نسبت زیاد نیز برخوردار است که آن را کاملا کشنده می‌کند.

معارفه بهترین نقشه‌های کالاف دیوتی موبایل

یکی از دلایل مهم که جهت جذابیت و محبوبیت بالای بازی‌های کالاف دیوتی شده است نقشه‌های آن است. هر کدام از این نقشه‌ها شخصیت و ویژگی خاص خود را دارند. در کالاف دیوتی موبایل نیز می‌توان در تعداد بسیاری از این نقشه‌های خاطره‌انگیز و مشهور بازی کرد. در ادامه با محبوب‌ترین نقشه‌های کالاف دیوتی موبایل آشنا می‌شویم

نقشه Nuketown

نقشه Nuketown جزو به یادماندنی‌ترین نقشه‌های سری کالاف دیوتی است. در این نقشه می‌توان آشوب، شدت و رقابت را به بهترین شکل ممکن توانایی کرد. این نقشه قشنگ اولین بار سال ۲۰۱۰ در بازی Black Ops معارفه شد و از آن زمان تا بحال همیشه مورد دقت بازیکنان بوده است.

ادامه مطلب
موجوجم درمورد یکی از خدماتش مینویسد_رنگو

نقشه Rust

نقشه Rust با محیط باز و گسترده خود هیچ نقطه امنی برای پلیرها باقی نمی‌گذارد. Rust اولین بار در بازی Modern Warfare 2 معارفه شد و برای زنده ماندن در آن باید سریع‌ترین تفنگ را داشته باشید، چون جایی برای پناه گرفتن اشکار نخواهید کرد.

نقشه Highrise

 نقشه Highrise از زمان معارفه در بازی Modern Warfare 2 همیشه محبوبیت زیاد بسیاری داشته است. این نقشه نقاط کور و دالان‌های متعدد دارد و شما می‌توانید با انواع سلاح‌ها در آن بازی کنید. آزادی عمل بالا آن را به یک زمین بازی عالی برای بازیکنان خلاق تبدیل کرده است.

نقشه Hijacked

محیط نقشه Hijacked بر روی یک کشتی کروز قرار دارد و با داشتن مانع ها گوناگون شما را کاملا سردرگم خواهد کرد. Hijacked نخستین بار در Black Ops II معارفه شد و از نظر تعداد بسیاری از پلیرها جزو زیباترین نقشه‌های تاریخ کالاف دیوتی است.

نقشه Crossfire

از زمان معارفه نقشه Crossfire بیشتر از پانزده سال می‌گذرد و در این زمان هم چنان تازگی و جذابیت خود را نگه داری کرده است. این نقشه بازی Modern Warfare دارای پستی و بلندی‌های متعدد و سازه‌های متنوع است که آن را برای تک‌تیراندازها کاملا ایده‌آل می‌کند. علاوه بر این در داخل ساختمان‌های زیاد نقشه دچار نبردهای تن‌ به تن خواهید شد که بدون شات‌گان نمی‌توان در آن‌ها پیروز شد.

ادامه مطلب
دانشمندان می گویند سن ماه زیاد تر از فکر ماست

نقشه Firing Range

نقشه Firing Range از بازی Black Ops به کالاف دیوتی موبایل راه اشکار کرده است. برخلاف ظاهر مینیمال این نقشه باید چشم به راه یکی از پیچیده‌ترین محیط‌ها برای یادگیری باشید.

Firing Range: نقشه‌ای برای همه سبک‌های بازی

 نقشه Firing Range پلیرها را ناچار می‌کند کاملا استراتژیک و موثر بازی کنند. تفنگ‌های SMG بهترین انتخاب برای این نقشه می باشند، چون طبق معمول فاصله چندانی با دشمن ندارید.

آی گیم، سایت خرید سی پی ارزان و سریع با رسید خرید گوگل

بازی کالاف دیوتی موبایل حس آشوب و شوق را به بهترین شکل منتقل می‌کند. در این فرانچایز تیم‌ها و نفرات مدام به سمت محل اسپاون تیم روبه رو دعوا می‌کنند و تنها مقصد آن‌ها نابودی رقیب و پیروزی در رقابت است. شما می‌توانید برای داشتن توانایی بهتر بازی با خرید سی پی ارزان آی گیم انواع تجهیزات جانبی اسلحه‌ها را آزاد کنید و بهترین رقابت را در نقشه‌های گوناگون آن توانایی کنید.

salb-techna



منبع

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها