هواوی به زودی اینترنت ماهواره‌ای همانند استار لینک گسترش می‌دهد

تکنا


هواوی تصمیم دارد با گسترش اینترنت ماهواره‌ای از شرکت‌های خارجی بی‌نیاز بشود. سرویس اینترنت این شرکت با کارکرد شبیه سرویس استارلینک در شرکت اسپیس ایکس گسترش خواهد یافت.

به نقل از سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، از شرکت‌های مهم فناوری در جهان است که تصمیم دارد آزمایش شبکه اینترنتی ماهواره‌ای را همانند استارلینک در مدار پایین زمین اغاز کند. مطابق گزارش‌های انتشار شده در آزمایشات هواوی به گمان زیادً سرویس های اینترنت ماهواره‌ای این شرکت می‌تواند با سرعتی معادل شدت دانلود ۶۰۰ مگابیت بر ثانیه اراعه بشود.

اطلاعات انتشار شده در رابطه آزمایش اینترنت ماهواره‌ای شرکت توسط دانشمند ارشد فناوری بیسیم ۶G نام وانگ جون انتشار شده است. مطابق این اطلاعات هواوی اتصال ماهواره‌ای آزمایش شده را به تلفنهای هوشمند خود اضافه خواهد کرد و پیش از این نیز در میت ۶۰ پرو از این قابلیت برای اتصال ماهواره‌ای رونمایی کرده می بود.

ادامه مطلب
امکان مشاهده عمومی نمونه‌ای از سنگ سیارک بنو فراهم شد

یقیناً حمایتاین گوشی از اتصال ماهواره‌ای GEO علتبرخی انتقادها شد. چون اکنون تلفنهای هوشمند از ماهواره‌های قرار گرفته در مدار LEO منفعت گیری می‌کنند. در آن زمان هواوی تلاش کرد تا با اراعه برنامه‌های خود در رابطه اینترنت ماهواره‌ای در مدار پایینی زمین به این انتقادها جواب دهد.

سرویس اینترنتی ماهواره هواوی همانند به سرویس استارلینک از شرکت اسپیس ایکس خواهد می بود و می‌تواند حتی در مناطق دور افتاده نیز امکان دسترسی به اینترنت را فراهم کند.



منبع

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها