ساخت بزرگ‌ترین کشتی جهان به آخر رسید؛ اغاز سفرها از اغاز سال ۲۰۲۴

ساخت بزرگ‌ترین کشتی جهان به پایان رسید؛ آغاز سفرها از اوایل سال 2024


این کشتی تفریحی عظیم‌الجثه با ظرفیت ۹,۹۵۰ نفر سرانجام در روز دوشنبه طی مراسمی از کارخانه کشتی‌سازی Meyer Turku تحویل گرفته شد. این کشتی غول‌پیکر که در طراحی و ساخت‌وساز شاهکاری در صنعت کشتی‌سازی به شمار می‌آید، بعد از نزدیک به دو سال‌ونیم قرار است سفرهای دریایی خود را از اواخر ژانویه ۲۰۲۴ (دی‌ماه ۱۴۰۲) از میامی آمریکا اغاز کند. هزینه سفرهای هفت‌روزه این کشتی تقریباً از ۱۸۲۰ دلار برای هر نفر اغاز می‌بشود و برای توانایی کامل و مجلل آن باید ۷۵ هزار دلار هزینه کرد.

بر پایه گزارش اینسایدر، کشتی «نماد دریاها» یا Icon of the Seas رسماً از روز دوشنبه به ناوگان کشتی‌های تفریحی شرکت بین‌المللی رویال کارائیب پیوست. کشتی نماد دریاها با ۲۰ عرشه، ۱۱۹۸ فوت طول و ۲۵۰,۸۰۰ تن وزن ناخالص، زیاد غول‌آساتر از یک کشتی تفریحی معمولی است.

ادامه مطلب
«یاسمین مقبلی» با فضانوردان مأموریت «کرو-7» ناسا به زمین برگشت

نماد دریاها؛ بزرگ‌ترین کشتی تفریحی جهان

در این کشتی با بیشتر از ۴۰ مکان برای صرف غذا و نوشیدنی، هفت استخر، یک پارک آبی با شش سرسره و یک اتاق خواب مجلل سه‌طبقه با قیمت ۷۵ هزار دلار مسافران می‌توانند به زمان یک هفته از امکانات مجللی برخوردار باشند. برای مسافران کم‌درآمد، این کشتی ۲۸۰۴ کابین مهمان نیز مهیا کرده است.

به‌رغم این که این کشتی بزرگ اتاق‌های خواب بسیاری دارد، اما گذراندن تعطیلات در این استراحتگاه شناور عظیم ارزان نخواهد می بود. کم‌هزینه‌ترین سفر با این کشتی در سال ۲۰۲۴ از ۱۸۲۰ دلار برای هر نفر به زمان هفت شب در اتاقک داخلی اغاز می‌بشود.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
حالت فلو چیست؛ مزایا و معایب حالت غرقگی و روش رسیدن به آن

شرکت رویال کارائیب به ساخت کشتی‌های بزرگ می‌پردازد. قبل از نماد دریاها، کشتی «شگفتی دریاها» یا Wonder of the Seas با ۱۱۸۸ فوت طول و ۲۳۵,۶۰۰ تن وزن ناخالص گفتن «بزرگ‌ترین کشتی تفریحی جهان» را از سال ۲۰۲۲ نگه داری کرده می بود.

این شرکت اکنون مشغول ساخت کشتی بعدی خود است که با نام ستاره دریاها در تابستان ۲۰۲۵ سفر خود را در دریاها اغاز خواهد کرد.



منبع

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها