مشخصات فنی و تاریخ اراعه لپ‌تاپ قوی گلکسی بوک ۴ اولترا لو رفت

مشخصات فنی و تاریخ عرضه لپ‌تاپ قدرتمند گلکسی بوک 4 اولترا لو رفت


سامسونگ به گمان زیادً در تاریخ ۱۵ دسامبر (۲۴ آذرماه) سری گلکسی بوک ۴ را اراعه می‌کند. به‌نظر می‌رسد که این شرکت می‌خواهد از پردازنده‌های Meteor Lake اینتل با قابلیت‌های هوش مصنوعی در این محصولات منفعت گیری کند. با پشتیبانی این پردازنده، به گمان زیادً گلکسی بوک ۴ اولترا گفتن «اولین لپ‌تاپ مبتنی بر هوش مصنوعی» را به خود تعلق خواهد داد. در ادامه با مشخصات فنی این لپ‌تاپ آشنا می‌شویم.

بر پایه گزارش یک منبع آگاه در ایکس، گلکسی بوک ۴ اولترا همانند نسل قبلی خود، مشخصات بالاتری نسبت به دیگر گلکسی بوک‌ها خواهد داشت. گلکسی بوک ۴ اولترا به گمان زیادً دارای نمایشگر لمسی ۱۶ اینچی سوپرامولد با وضوح +QHD یا ۲۸۸۰ در ۱۸۰۰ پیکسل و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز خواهد می بود. این همان نمایشگر به‌کاررفته در گلکسی بوک ۳ اولتراست.

ادامه مطلب
شرکت Stability AI از هوش مصنوعی تشکیل ویدیو خود رونمایی کرد + ویدیو

مشخصات احتمالی لپ‌تاپ گلکسی بوک ۴ اولترا

این چنین بر پایه گزارش‌های دیگر، گلکسی بوک ۴ اولترا احتمالا به پردازنده Intel Core Ultra 7 155H تجهیزبشود. این پردازنده حداکثر ۱۶ هسته با شدت کلاک پایه ۳.۸ گیگاهرتز خواهد داشت. این تراشه دارای حداکثر ۳۲ گیگابایت رم LPDDR5X و حداکثر ۱ ترابایت حافظه داخلی SSD از نوع PCIe 4.0 NVMe خواهد می بود. این گزارش این چنین ادعا می‌کند که گلکسی بوک ۴ اولترا دارای پردازنده گرافیکی انویدیا جی‌فورس RTX 4050 با ۶ گیگابایت VRAM خواهد می بود.

انتظار می‌رود که این لپ‌تاپ به وای‌فای ۶E، بلوتوث ۵.۳، صدای Hi-Res، بلندگوهای چهارگانه تنظیم‌شده AKG و باتری ساخت سامسونگ SDI تجهیزبشود. گزارش‌های قبلی در قبل قبول کرده بودند که گلکسی بوک ۴ اولترا دارای صفحه‌کلید با نور بعد‌عرصه، ترک‌پد بزرگ، وب‌کم ۲ مگاپیکسلی، حسگر اثرانگشت، صدای دالبی اتموس، یک پورت USB 3.2 تایپ A نسل ۲، دو پورت تاندربولت ۴ و یک خشاب میکرو SD است. این چنین گمان دارد که مدل اولترا ۱.۸۳ کیلوگرم وزن داشته باشد.

ادامه مطلب
ساندویچ پانل سقفی
آخرین مطالب

سری گلکسی بوک ۴ در پنج مدل اراعه می‌بشود: گلکسی بوک ۴، گلکسی بوک ۴ ۳۶۰، گلکسی بوک ۴ پرو، گلکسی بوک ۴ پرو ۳۶۰ و گلکسی بوک ۴ اولترا که هرکدام نیز پیکربندی رم متغیری را اراعه خواهند داد.





منبع

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها