جزئیات تازه هدست Mirror Lake متا شباهت آن را به اپل ویژن پرو مشخص می کند

تکنا


اخیراً جزئیات جدیدی از هدست متا آشکار شده که مشخص می کند این هدست در برخی ویژگی‌ها شباهت بسیاری به اپل ویژن پرو دارد. یکی از این ویژگی‌ها سیستم عبور معکوس تصویری است که همانند ویژگی آیسایت در ویژن پرو چشمان کاربر را نمایش می‌دهد.

به نقل از سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، هدست حقیقت مجازی پیشرفته متا سال قبل با نام Mirror Lake معارفه شد که مرحله های گسترش آن ادامه دارد. ویژگی‌های فرد دیگر به همراه شکل ظاهری این هدست به شکل یک رندر رسمی انتشار شده که می‌تواند برخی از ویژگی‌های آن را که با ویژن پرو مشترک است نشان دهد.

داگلاس لان من تصاویر تازه مربوط به این هدست را در جریان سخنرانی خود در دانشگاه آریزونا به نمایش وی به گفتن مدیر تحقیقات سیستم‌های نمایشگر متا ویژگی‌های این هدست را برشمرده است. با اهمیت ترین ویژگی این دستگاه باریک و سبک بودن آن است اکنون کاربران هدست‌های حقیقت مجازی نسبت به حجم و وزن زیاد زیاد این محصولات شکایت دارد.

ادامه مطلب
با سه برابر شدن آمار دانلود تردز، ایکس در مسیر سراشیبی قرار دارد

در این هدست صورت کاربر از کنار دستگاه قابل مشاهده بوده و یک سیستم عبور معکوس تصویری نیز همانند ویژگی آیسایت در ویژن پرو در این هدست منفعت گیری شده است.

هدست‌های حقیقت مجازی تازه برخلاف مدل‌های قدیمی دارای لنزهای پنکیک می باشند که علتمختصر شدن مسیر نور خواهند شد. در هدست Mirror Lake نیز از لنز‌هایی با نام HoloCake منفعت گیری شده که دارای ویژگی ضخامت زیاد اندک بوده و با وجود سیستم چند کانون بودن امکان منفعت گیری از آن توسط کاربران بدون لنزهای پزشکی نیز وجود دارد.

ادامه مطلب
شارژدهی گلکسی اس ۲۴ اولترا نسبت به آیفون ۱۵ پرومکس ۳ ساعت زیاد تر است



منبع

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها