داینامیک ناچ اپل در یک ویدیوی مفهومی دیده شد

تکنا


یک ویدیوی مفهومی در رابطه کاربردهای نرم افزاری داینامیک ناچ انتشار شده که ویژگی های این بریدگی پویا را نمایش می دهد.

به نقل از سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اپل در محصولات تازه خود با افت فضای مورد نیاز برای دوربین سلفی و فیس آیدی، بریدگی کپسولی شکل داینامیک آیلند را به گوشی های آیفون اضافه کرد.‌ اکنون ویدیویی در یوتیوب انتشار شده که نشان می دهد به گمان زیاد در آینده با کانسپت تازه ای برای گوشی های آیفون به گفتن داینامیک ناچ روبرو خواهیم می بود. در این ویدیو نشان می دهد داینامیک ناچ یا بریدگی پویا به کاربردهای شبیه داینامیک آیلند تجهیزاست.

گریک فدریکی رییس قسمت مهندسی نرم افزار در اپل در این مورد می گوید: داینامیک آیلند از زمان آیفون ۱۰ تا بحال یکی از بزرگترین تغییرات در iOS محسوب میشود. این چنین این حفره با انیمیشن های این سیستم عامل هم‌خوانی داشته و علتافزایش جذابیت توانایی کاربری میشود. گوشی های آیفون امسال نیز همراه با جزیره پویا بوده اند. حتی این طراحی در مک بوک پرو ۱۴ و ۱۶ اینچی اپل نیز مورد منفعت گیری قرار گرفت.

ادامه مطلب
مدیرعامل اپل هوش مصنوعی را یک فناوری مهم در مبارزه با تغییرات اقلیمی می‌داند_رنگو

با دقت به برنامه ریزی های اپل و تصمیمات این شرکت در رابطه داینامیک آیلند، منفعت گیری از پروژه داینامیک ناچ در آینده ای نزدیک دور از انتظار به نظر می رسد. این چنین برخی شایعه ها از تبدیل داینامیک آیلند کپسولی شکل به دایره خبر داده اند. علاوه بر آن، اپل در آیفون های پرو قابل اراعه در سال ۲۰۲۷ از دوربین زیر صفحه نمایشگر منفعت گیری خواهد کرد.



منبع

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها