ماندن در ترافیک با افزایش ابتلا به افسردگی و بیماری‌های سلامت روان در ربط است

تکنا


محققان می‌گویند ماندن در ترافیک و افزایش زمان رفت و آمد در طول روز میتواند در ابتلا به مشکلات سلامت روان همانند افسردگی موثر باشد.

به نقل از سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، تحقیقات تازه محققان کره‌ای مشخص می کند ماندن در ترافیک و طویل شدن زمان تردد می‌تواند علتابتلا به افسردگی و یا دیگر بیماری‌های سلامت روان بشود. در مطالعه‌ای که بیشتر از ۲۳ هزار نفر در آن وجود داشته‌اند از شهروندان کره‌ای با وجود روزانه بیشتر از یک ساعت در رفت و آمد منفعت گیری شد. این افراد نزدیک به ۱۶ درصد زیاد تر از افرادی که تنها ۳۰ دقیقه در ترافیک برای رفت و آمد وجود داشتند علائم افسردگی را توانایی کرده بودند.

تحقیقات قبلی در این عرصه نیز نشان داده می بود که ترافیک میتواند به علت افت زمان فعالیت بدنی روی سلامت جسمی نیز تاثیرات منفی داشته باشد. مطابق مطالعه تازه افزایش وجود در ترافیک با افزایش سختی خون نیز در ربط است. این نوشته به نشستن طویل زمان ربط نداشته و به علت استنشاق رانندگان از هوای آلوده بوده است. اکنون کره جنوبی با داشتن طویل‌ترین زمان رفت و آمد در بین کشورهای عضو OECD بیشترین نرخ افسردگی را نیز توانایی کرده است.

ادامه مطلب
شبکه سازی حرفه ای چیست؟ اهمیت، اهداف و بایدهای آن



منبع

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها