مشخصات گلکسی فیت ۳، دستبند تازه سامسونگ پیش از رونمایی آشکار شد

تکنا


مشخصات جدیدی از گلکسی فیت ۳ سامسونگ انتشار شد که نشان می دهد این دستبند می تواند برای ۲۱ روز شارژ دهی داشته باشد.

به نقل از سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اطلاعات انتشار شده از دستبند تازه سامسونگ طراحی آن و عمر باتری طویل آن را نشان می دهد. سامسونگ تصمیم دارد به زودی گلکسی فیت ۳ را رونمایی کند. این دستبند به علت ویژگی‌های خاص خود می‌تواند با دستبندهای تناسب اندام ساعت‌های هوشمند ارزان قیمت برندهای چینی رقابت کند. گمان این که گلکسی فیت ۳ همزمان با گلکسی اس ۲۴ رونمایی بشود زیاد زیاد است.

یکی از افشاگران به نام احمد کوایدر در رابطه مشخصات این دستبند اطلاعاتی را انتشار کرده است. گلکسی فیت ۳ تجهیزبه صفحه نمایش اولد به اندازه ۱.۶۱ اینچ است که با قاب آلومینیومی و استاندارد IP68 اراعه خواهد شد. به این علت می‌تواند در برابر گرد و غبار و آب مقاوم باشد. این دستبند دارای بند سیلیکونی بوده و تنها ۲۱.۳۹ گرم وزن دارد.

ادامه مطلب
احتمالاً شیائومی ۱۴ در تاریخ ۲۷ اکتبر معرفی می‌شود

دیگر اطلاعات مربوط به این دستبند زمان شارژدهی آن است. باتری آن می‌تواند تنها با یک بار شارژ تا ۲۱ روز کارکرد داشته باشد. این عمر باتری تقریباً ۱۰ برابر عمر باتری معمولی در ساعت‌های گلکسی سامسونگ است. این دستبند با دیگر قابلیت‌ها نظیر شتاب سنج، مانیتور برای نشان دادن ضربان قلب ژیروسکوپ قابلیت ردیابی خواب اراعه می‌بشود.



منبع

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها