به زودی پست های تردز در دیگر شبکه های اجتماعی نیز انتشار خواهد شد

تکنا


تردز تصمیم ترد قابلیت جدیدی را برای کاربران فعال کند که با پشتیبانی آن انتشار کردن پست ها در دیگر شبکه های اجتماعی نیز ممکن خواهد شد. این قابلیت هم اکنون در مرحله آزمایشی قرار دارد.

به نقل از سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، به حرف های مارک زاکربرگ، مدیر عامل متا، تردز به جستوجو آزمایش یک ویژگی تازه است که با منفعت گیری از آن می توان پست های تردز را در سرویس های حمایتکننده ActivityPub از جمله ماستودون ممکن خواهد کرد. این ویژگی بخشی از برنامه های متا برای هماهنگ کردن تردز با دیگر شبکه های اجتماعی است. این تعامل و برنامه ریزی پیش از این توسط متا اظهار شده می بود. زاکربرگ در این مورد حرف های می بود با افزایش تعامل پذیری در تردز ، کاربران نیز انتخاب های بیشتری برای نحوه تعامل خود خواهند داشت. این چنین با منفعت گیری از این ویژگی ، اطلاعات و مطالب برای افراد بیشتری انتشار خواهد شد.

ادامه مطلب
ناسا نیز ۲۰۲۳ را به گفتن گرم‌ترین سال در تاریخ تایید کرد

ماستودون به گفتن یک برنامه کاربر محور، همانند تردز با مقصد جایگزینی شبکه اجتماعی ایکس کار خود را اغاز کرده می بود. این برنامه با حمایتاز ActivityPub امکان توانایی جدا گانه کاربران را در شبکه های اجتماعی ممکن می سازد.

ماستودون پیش از این اظهار کرده می بود طی همکاری با ActivityPub تصمیم دارد به کاربران امکان دهد تا از تردز منفعت گیری نکرده و مطالب خود را به یک شبکه اجتماعی دیگر منتقل کنند. تردز در همین ماه در اروپا در دسترس کاربران قرار گرفت. این شبکه اجتماعی در روزهای نخستین راه اندازی خود به بیس از صد میلیون حساب کاربری رسیده می بود.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
برچسب گذاری محتوای تشکیل شده با هوش مصنوعی در فیسبوک، اینستاگرام و تردز اغاز شد



منبع

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها