هوش مصنوعی اینستاگرام امکان تحول بعد عرصه را در استوری فراهم می کند

تکنا


ابزار هوش مصنوعی تازه اینستاگرام به کاربران آمریکایی اجازه می دهد تا بعد عرصه تصاویر در استوری را به دلخواه تحول دهند.

به نقل از سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، احمد الداله، سرپرست قسمت هوش مصنوعی مولد متا با معارفه این ویژگی حدید در تردز خبرداد با پشتیبانی این قابلیت امکان تحول بعد عرصه در استوری وجود خواهد داشت. مطابق تصاویر انتشار شده آیکون جدیدی در قسمت استوری قرار گرفته که با پشتیبانی ابزار تازه می توان بک گراند استوری ها را تحول داد. در این قسمت با منفعت گیری از دستورات کاربران بعد عرصه تحول کرده و حتی امکان نوشتن دستورات تازه توسط کاربران وجود دارد.

در زمان منفعت گیری از این ویژگی روی تصاویر استوری عبارت Try it قرار میگیرد تا کاربران دیگر را به منفعت گیری از این ویژگی ترغیب کند. این چنین دیگر کاربران نیز از تغییرات تشکیل شده در بعد عرصه با پشتیبانی ابزار هوش مصنوعی مطلع شوند. اینستاگرام اخیرا قابلیت های جدیدی را برای این شبکه اجتماعی رونمایی کرده است. یکی از آنها امکان ارسال نوت های ویدئویی ۲ ثانیه ای بوده که در مرحله آزمایش قرار دارد.

ادامه مطلب
قابلیت‌های هوش مصنوعی گوگل در موتور جستجو اکنون در اختیار کاربران ۱۲۰ سرزمین دیگر نیز قرار داده شده است

این چنین ویژگی فرد دیگر برای تشخیص پست های اسپم و کاربران غیرواقعی طراحی شده که به زودی انتشار خواهد شد. اکنون اسنپ چت نیز این ویژگی را برای کاربران اراعه کرده است. یقیناً در این ویژگی کاربران با پشتیبانی هوش مصنوعی تصاویری را تشکیل کرده و آن را برای دوستان خود به اشتراک می گذارند.



منبع

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها