مقدار آنلاین بودن کاربران در سال ۲۰۲۳ به بیشتر از ۱.۳ تریلیون ساعت رسید

تکنا


یک گزارش آماری با تجزیه و تحلیل داده‌ها مشخص می کند تعداد کاربران اینترنت در سال ۲۰۲۳ نزدیک به ۵.۲ میلیارد نفر بوده که نسبت به سال ۲۰۲۰ به شکل قابل توجهی افزایش یافته است.

به نقل از سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گزارش‌های انتشار شده توسط دوم تحت گفتن دیتا نور اسلیپس آمار دقیقی از کاربران و زمان مصرف اینترنت در سال ۲۰۲۳ نشان می دهد. در این سال هر دقیقه نزدیک به ۲۴۱ میلیون ایمیل ارسال شده است. این در حالی است که در سال ۲۰۲۲ این تعداد نزدیک به ۲۳۱.۴ میلیون ایمیل در دقیقه بوده است. تعداد جستجوهای انجام گرفته در گوگل نیز ۶.۳ میلیون بوده که نسبت به سال ۲۰۲۲ با افزایش ۶.۷ درصدی همراه شد. کاربران اینترنت در سراسر جهان در هر ۶۰ ثانیه نزدیک به ۲۵.۱ میلیون ساعت را به طور آنلاین سپری کرده‌اند. این آمار مشخص می کند به طور کلی مقدار زمان منفعت گیری شده برای اینترنت در جامعه جهانی بیشتر از یک.۳ تریلیون ساعت در سال بوده است.

ادامه مطلب
برنامه چین برای افزایش ماژول‌های ایستگاه فضایی چینی و تبدیل شدن به قطب اصلی در فضا

این آمار در رابطه شبکه‌های اجتماعی نیز انتشار شده و طی آن کاربران ایکس در سال ۲۰۲۳ دقیقه نزدیک به ۳۶۰ هزار پست فرستاده اند. کاربران لینکدین نیز نزدیک به ۶۰۶۰ رزومه در هر دقیقه به ثبت رسانده‌اند. در اینستاگرام نیز کاربران به طور میانگین در هر یک دقیقه نزدیک به ۶۹۴ هزار ریلز انتشار کردند. کاربران فیسبوک نیز نزدیک به ۴ میلیون پست را در هر یک دقیقه لایک کرده‌اند. در این گزارش که آمار کاربران آنلاین را مشخص می کند موارد بیشتری نیز گفتن شده است. به گفتن مثال طرفداران خواننده سبک پاپ به نام تیلور سویفت در هر دقیقه ۶۹.۴ میلیون آهنگ از او را به طور آنلاین گوش دادند. در این داده‌ها نام چت جی‌پی‌تی نیز دیده می‌بشود‌. کاربران اینترنت در هر دقیقه نزدیک به ۶۹۴۴ دستور برای این چت بات ارسال کردند و در طول سال این رقم به نزدیک به ۳.۶ میلیارد دستور رسیده است.

ادامه مطلب
سخن اول و آخر با مواد شیمیایی مرک و سیگما



منبع

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها