آیفون ۱۷ پرومکس به گمان زیاد با سه دوربین ۴۸ مگاپیکسلی اراعه خواهد شد

تکنا


به گمان زیادً اپل در آیفون ۱۷ پرو مکس از سه دوربین منفعت گیری خواهد کرد. این دوربین‌ها شامل دوربین عریض و تله فوتو از نوع ۴۸ مگاپیکسلی خواهند می بود.

به نقل از سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، مطابق اطلاعات انتشار شده توسط جف پو، تحلیل گر زنجیره تامین اپل، به گمان زیاد این شرکت در آیفون ۱۷ پرومکس از دوربین تله فوتو ۴۸ مگاپیکسلی منفعت گیری خواهد کرد. هم‌این چنین قرار است این دوربین برای منفعت گیری با هدست اپل ویژن پرو بهینه بشود.

یقیناً حزئیات بیشتری در رابطه تطابق دوربین تله فوتو در این گوشی و هدست اپل توسط جف پو انتشار نشده است. اکنون دوربین گوشی آیفون ۱۵ پرومکس اپل یک دوربین مهم ۴۸ مگاپیکسلی است که به همراه دوربین تله فوتو ۱۲ مگاپیکسلی و فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی اراعه میشود. این چنین این گوشی با پشتیبانی سیستم عامل قادر به ضبط ویدیوهای سه بعدی است که برای مشاهده آنها باید از هدست ویژن پرو منفعت گیری بشود.

ادامه مطلب
بلومبرگ از تمرکز اپل روی ساخت یک موتور جستجو برای اپ استور و دیگر محصولات خبر داد

جف پو در اغاز امسال از تصمیم اپل برای منفعت گیری از دوربین فوق عریض ۴۸ مگاپیکسلی توسط اپل خبر داده می بود. به این علت آیفون ۱۷ پرومکس اولین گوشی این شرکت تجهیزبه سه دوربین ۴۸ مگاپیکسلی است. با افزایش وضوح عکس در گوشی، جزئیات بیشتری در عکس وجود خواهد داشت.



منبع

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها